ik had een vraag of een van jullie dit ook wel eens heeft gehad ik ben sinds 3 oktober gestopt met de pil, daarna natuurlijk netjes ongesteld geworden nu heb ik sinds donderdag al bijna iedere dag barstende hoofdpijn, ook heb ik een heel vreemd gevoel in me buik is dit normaal ?
Hallo Mirella Ik had/heb ook overal last van het ontpillen zit raar in elkaar. Mijn hoofd bonkte ook soms zowat uit elkaar en dan was het weer goed. Had ook vaak of ik van veraf niet goed kon zien alsof mijn beeld weg gedrukt werd. Maar na dik 5 weken allerlei rare klachten kan in vandaag voor het eerst zeggen dat ik me wel lekker voel. Dus toch nog hoop voor de ontpillers
dan weet ik in ieder geval dat er meer mensen zijn die er last van hebben en dat het helemaal niks vreemds of ernstigs is
Hoi Mirella, Ik sluit me volledig bij je aan hoor... wat een gebonk in mijn hoofd... vooral aan het eind van de dag heel erg.. en als ik geen hoofdpijn heb dan heb ik wel een flinke buikpijn ( zoals ik die tijdens pilongesteld heb ... ) Wel grappig want ik ben ook op 3 okt gestopt met de pil! Groetjes en sterkte Dagmar
vaak komt het bij mij ook einde van de dag op zetten , en zo is het weg en zo zit het er weer, net of er iets bij elke beweging die ik maak mee beweegt, inderdaad leuk dat jij ook 3 oktober gestopt bent, gaan we een beetje gelijk op, ben reuze benieuwd wanneer de eerste echte ongesteldheid gaat worden na de pil en hoe lang het duurt voor we zwanger zijn groetjes mirella
Ja dat blijft wel spannend ja! over 2 daagjes zouden we een eitje kunnen hebben.. ben erg benieuwd hoor! we zullen moeten afwachten ... Ik ben erg benieuwd want heb 2 pendels gehad dat ik in november zwanger zal raken van een meisje! dat zou gelijk in ronde 1 zijn.... ben wel erg benieuwd en kan het eigenlijk ook niet echt van me afzetten dat we zwanger proberen te raken... Groetjes dagmar
hoi dag ik kan het ook maar niet van me af zetten. zei in het begin dat ik er niet teveel mee bezig wilde zijn, maar dat gaat me niet al te goed af. gaat geen dag voorbij dat ik er niet diverse malen bij stil staan, ik ben goed bezig met oefenen dus wie weet ik wil ook wel een keer een pendel laten doen groetjes mirella
hoi hier hetzelfde ben 1-10 gestopt, en al 1x ongi geweest, vorige week, maar nu al 4 dagen erge hoofdpijn, echt niet leuk meer... verder ook afgevallen.. niet bewust of zo.. eetlust is verder goed, maar val toch heel wat af.. zou dat er ook bij horen?
Hoofdpijn kan te maken hebben met ontpillen. En als ik zo wat berichen op het forum lees, kan hoofdpijn sowieso te maken hebben met veranderingen in het lichaam mbt ontpillen, zwanger worden, miskraam, enz. Zal dus wel onder invloed van hormen zijn als er wat aan het veranderen is. Zelf had ik de eerste maand na de pilstop wat hoofdpijn, maar ook een weekje of drie na m'n mk steeds hoofdpijn die aan 't einde van de middag op kwam zetten.