Wat nu te doen?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Nyuu102, 16 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nyuu102

Nyuu102 Lid

19 sep 2014
    13
    1
    1
    NULL
    NULL
    Hallo mama's

De vorige topic had ik dacht ik een positieve zwangerschapstest van de kruidvat 2 v 5
    Nu ben ik een paar dagen terug ongi geworden.
    Maar 3 dagen ipv 7. Maar ik bleef me ziek voelen en ik voelde mij zwanger net als bij de andere kinderen. Ik ben nu 2 dagen van mijn ongi af. Ik deed een digitale clearblue test en deze is positief. Maar voor mijn ongi was deze niet positief... moet ik nu een bloedtest gaan aanvragen. Toch heb ik het gevoel dat mijn lichaam nog een keer ongi wil worden, zo voelt dat.

2. jongemama1

jongemama1 Niet meer actief

Ik zou het onzeker voor zeker nemen dus bloedonderzoek aanvragen.

3. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Nog even doortesten met kv 2v5 om te zien of ze oplopen, zou ik doen. Spannend!

4. JongetjeM

JongetjeM Bekend lid

28 jan 2015
    959
    216
    43
    ---+
    Spannend zeg! Zou inderdaad nog even door testen!

5. xMeliisz

xMeliisz Fanatiek lid

3 feb 2015
    2.607
    1.538
    113
    Vrouw
    Ik zou zeker nog even door testen. Waarschijnlijk dus niet ongesteld geweest maar een andere bloeding. Spannend hoor, ik duim voor je

6. Blosje89

Blosje89 Fanatiek lid

12 jan 2016
    1.325
    242
    63
    Ik zou kv2v5 testen om te kijken of het afloopt.
    Bij mijn tweede miskraam liepen de testen nog eventjes op tijdens bloedverlies maar na paar dagen liepen ze weer af en was het toch echt een miskraam helaas.
    Maar in 50% vd gevallen met bloedverlies blijft de zwangerschap toch goed gaan. Hopelijk geldt dit ook voor jullie 🍀

Deel Deze Pagina