Goedemiddag dames ! Ik ben nieuw hier , In ronde 16 eindelijk zwanger geraakt en een mk bij 5,5 week . Nu ronde 17 weer zwanger ! Ik heb 5dagen voor nod al licht positief getest , morgen is nod . Vanmorgen een knaller met de clearbleu plus test , zal hem hier proberen te plaatsen. Goed last van pijnelijke borsten , en humeur / moe .. Ik hoop echt dat het allemaal goed gaat , maar heb er een goed gevoel bij. Dat had ik vorige keer niet.. morgen dus 4weken zwanger , Oeh wat zijn de komende weken spannend! Kan t duiden op een tweeling dat ik zo vroeg positief heb getest ? Omdat de test zo donker is ben ik niet bang voor Mn nod .. Ik ben zeker van Mn eisprong . Iemand ervaring met vroeg positief testen ?
Geen ervaring, maar ik wil je wel graag feliciteren! Ik hoop dat alles goed mag gaan en dat je een fijne zwangerschap hebt!
Ik testte op 10 dpo positief. Elke dag werden ze donkerde. 11 dpo digitale van clearblue 1-2.. Lekker van gaan genieten. Gefeliciteerd
ik las je 1 maand na je miskraam weer zwanger raakte??? oke nu uhh.. ik denk niet die test een 2ling aangeeft (of het is toeval) ik teste ook heel vroeg positief en mijn hcg was heel hoog kon dus 3 mogelijkheden hebben een mola zwangerschap of een 2ling, of een gewoon gezonde zwangerschap van 1 kindje.. het was dus gewoon een gewoon gezonde zwangerschap waar maar 1tje zat, maar beste is een echo doen, dan ben je zeker of laat bloed prikken. alvast een voorzichtige proficiat!
Ik ken ondertussen heel veen termen maar een mola zwangerschap nog niet .. ik denk ook niet dat het een tweeling is hoor haha , maar omdat het toevallig een waarzegger dat zei om moment van eisprong. Ik krijg volgendeweek een echo , bloedprikken vraag k zo ook nog bij de huisarts..
ja haha ik kende het ook niet , tot de dokter het zei.. nu het kan zijn he het een 2ling is ! wens je alvast veel succes!