Ja sorry het is een heel ander onderwerp maar wat ik mij afvroeg. Ikzelf ben met een turkse man getrouwd , dus ons toekomstig kindje wordt een halfbloedje. Zijn hier nog meer meiden wat zelf buitenlands zijn of hun man buitenlands is. Ben benieuwd groetjes rilana
Volgens mij ook Maar ik ben dus zelf een halfbloed; half Portugees en half Nederlands. Mijn man is gewoon Nederlands....
Mijn man is half antiliaan half japans ( ja vreemde combi) en ik ben nederlands dus is ook een mix kindje Onze dochter alysha is niet echt donker
Hoi Lana, Ik ben met een halve venezolaan halve italiaan getrouwd. We krijgen dus ook een half bloedje. Maakt her alleen maar leuker. Ik hoop dat onze kastanje rood haar krijgt met groene ogen. Mijn man heeft nl groene ogen en ik blauwe. Groetjes wendy
oh sorry maar bij de lounge heb ik zelf nog nooit gekeken daarom dat ik dit onderwerp ook opende. sorry dan voor het dubbel openen
Hoi ik ben Marokkaanse en mijn man is Nederlands... ben benieuwd hoe ons toekomstige kindje eruit gaat zien. een vruchtbare maand toegewenst! Groetjes Najet
Ik ben half surinaams en mijn vriend is kwart indo (als je zou zeggen dat het een Italiaan is geloof je het ook hihihihi) ik ben ook erg benieuwd hoe ons kleintje eruit zou komen te zien.... Ik hoop wel met een tintje gezien ik nogal blank uitgevallen ben (zeg maar gerust WIT)