Hoi, Ik heb een vraagje; ik ben ondertussen 19 weken zwanger van ons eerste wondertje♡ Helaas heb ik al sinds mijn 10de zwangerschapsweek enorme uitslag over mijn gehele lichaam wat verschrikkelijk jeukt. Ik slaap er amper door en loop bij de dermatoloog helaas kunnen ze daar niet veel voor mij betekenen maar ik wordt er echt helemaal gek van!!! Herkent iemand het heel toevallig of heeft iemand een idee wat ik er tegen kan doen? Heb een foto toegevoegd zodat er een beeld bij is. Heb zelfs al een korte prednison (niet schadelijk volgens de gyn) gehad maar ook daardoor is het niet weggegaan. Ik hoop hier een idee op te doen. Alvast heel erg bedankt. Liefs, Een mama in spe
Het lijkt een beetje op PUPPP maar dat komt eigenlijk alleen in het laatste trimester voor. Lijkt ook wel op AEP, maar meestal hebben mensen dan al een lange voorgeschiedenis met eczeem. Maar heeft je dermatoloog niet verteld wat het is?
Waarschijnlijk weet je dit al, maar toch wil ik het even delen: Nestosyl helpt goed tegen jeuk, heel moeilijk om te smeren en als je hele lichaam eronder zit ook best prijzig.. maar het hielp mij enorm toen ik ook onder de uitslag zat (niet vanwege zwangerschap). Sterkte ermee.