Hallo allemaal, Ik ben sinds juli gestopt met de pil omdat we graag weer een 2e kindje willen. Ik heb twee cyclussen op tijd netjes gehad de ene na 32 dagen de andere na 28 dagen echter het volgende... Ik zou rond 11-11 weer ongesteld moeten worden alleen kreeg ik op 4-11 beetje bruin bloedverlies dus ik dacht ik wordt ongesteld Dit zette niet door wel dat bruin bloedverlies maar zo minimaal dat ik er geen maandverband voor nodig had De dagen erna stopte het wel had ik die tijd ongesteldheidsgevoel. Na een aantal dagen kreeg ik het weer echter kreeg ik er nu weer rood bloed bij dus ik dacht nu zet het wel door dit zette dus weer niet door maar kreeg weer bruin bloed.... Het hield op voor een week nu heb ik afgelopen vrijdag kreeg ik in de ochtend weer buikpijn ik ging naar de toilet en veegde rood bloed af weer ging door me hoofd ongesteld... Echter ging het weer weg ik deed een tampon in en er zat alleen maar wat bruin op Hele weekend niets gehad vannacht idem dito weer rood bloed maar dit keer leek het wel veel ik met een papiertje vegen zag behoorlijk wat rood bloed zitten Ik een tampon in gedaan vanochtend eruit gehaald weer niets alleen maar bruin bloed met wat zwarte sliertjs klontjes zwart of donkerbruin Heb wel al die tijd dus dat ongesteldheidsgevoel gehad test gedaan die was negatief ik weet het niet meer is dit gewoon een ongestldheid Ik hoop dat iemand me vraag kan beantwoorden ps. o ja ik heb witte puntjes op me tepel soort talg lijkt het wel als je erin knijpt en gisteren kwam er ook een druppel helder vocht uit dus niet de talgdruppels maar echt leek wel melk (kan niet maar toch)
Hoi, het lijkt haast wel of ik mijn eigen verhaal lees, alleen slik ik al ruim anderhalf jaar de pil niet meer. Ik teste ook negatief en had zo'n vreemde menstruatie (of wat het dan ook was). Voel(de) me ook echt zwanger, heel gek. Maar gezien de negatieve testen ga ik er vanuit dat het een menstruatie was. Ik wacht wel af tot mijn volgende nod om te zien wat er dan gaat gebeuren. Je kan eventueel nog eens testen op zwangerschap, en anders is het misschien toch nog ontpillen. je lichaam kan vreemde dingen met je uithalen. Ik weet er alles van...
een thuistest kan negatief uitvallen, wil je meer zkerheid ga dan naar de huisarts en vraag om een bloedtest. diana