Ik ben wel al een tijdje zwanger (20 wk), maar pas nu op deze site Doordat ik heel erg misselijk enzo ben geweest ben ik nu pas begonnen met surfen en kwam op deze site terecht. Lijkt me erg leuk om hier lekker mee te kletsen Ik wil nu dan ook iedereen laten weten dat wij ons eerste kindje verwachten en heel erg blij zijn met dit wondertje. Ik wens iedereen een hele fijne zwangerschap!
Hoi Ava, welkom hier! T is erg gezellig hier (vind ik dan) Wanneer heb je je 20 weken echo? En weet je al wat t word of wil je t weten? ben echt niet nieuwsgierig hoor!
Als eerst welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap. Het is hier idd erg gezellig. Kom je ook gezellig kletsen bij de aprilmama's?
Hallo Patroeschka Ik heb vandaag de 20 weken echo gehad. We zijn net thuis. Alles was goed, gelukkig. We willen niet weten wat het wordt, dus het blijft een verrassing
Van harte proficiat met je 'reeds half volbrachte' zwangerschap! Ik had ook fel last van misselijkheid maar bij is dat gebeterd eens voorbij de helft...dus er is nog hoop... Veel succes in elk geval...