vraagje: vanmorgen had ik een clearblue ovulatietest gedaan en die die was negatief (zag wel toen ik het staafje eruit haalde dat de streepjes bijna even donker waren). om 13.00 uur nog een keer getest en toen een smiley en beide strepen even dik. Nu begrijp ik dus dat we vanavond aan de bak "moeten" (is grapje hoor, is absoluut geen moeten) en morgen??? en zondag ook nog of zijn dan de kansen weer 0,0 %? Als ik weer zo'n lege smiley zou hebben zondag dan ben ik toch niet meer vruchtbaar of wel of is het dan toch nog verstandig om "het" zondag ook nog te doen (snap dat het altijd kan, maar bedoel nu specifiek voor een beebje)
Vanavond en morgen is in principe voldoende maar als je wilt kun voor je eigen gevoel het ook zondag nog gezellig maken hoot.
ja, dat is juist het probleem. zondag is mijn man er de hele dag niet. Maar ben nu dus bang dat dat een gemiste kans is!
Wij doen het eigenlijk altijd 3 keer. Vorige maand op zondag een knipperende smiley, hebben het savonds gedaan, maandag een vaste en hebben het maandag en dinsdagavond nog gedaan. Meestal sprong mijn ei een dag na de vaste smiley, maar ook een maand dat die 2 dagen er na pas was geweest. En het is raak dus het heeft geholpen! Dus ik zou zeggen vrijdag zaterdag zondag. En dan wel elke keer de avond zodat er 24u tussen zit.