hej @rebbel, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik hoop dat het deze keer goed komt En umhhhh ik zag jouw vraag net of je in bad mag? Toen ik 7 weken zwanger was had ik zo''n zin in een warm bad,toen heb ik het gedaan.Volgende ochtend was het een miskraam geworden,hellas. Dus ik zou vorzichtig mee zijn succes, Beata
hoi, Als het maar water niet te warm was Ik hoop dat het bij jou niks uitmaakt. Maar ik ben nu wel bang om in bad te gaan,als je begrijpt wat ik bedoel. Geniet van je zwangerschap Liefs, Beata
eerst en vooral een dikke proficiat ! nu krijg ik het ook even bang om in bad te gaan goed dat je het zegt beata !
hoi rebbel, Hoe gaat het nu met jou? Sorry ik maak me beetje zorgen om jou(ik zag je vraag weer bij de verloskundige) Is dat roze al weg?IK hoop het zoo voor jou! Liefs, Beata
hoi, liefs dat je er naar vraagt... het is niet veel, maar het is een beetje licht roze... volgens mijn vk is de kans groot dat het van de innesteling komt, maar ik ben zo ongerust! liefs rebbel
Toenik zwanger was ging ik regelmatig zwemmen en mijn dochter is gezond ter wereld gekomen hoor Badderen en zwemmen kunnen echt geen kwaad als je zwanger bent
thanks meiden! @hopefull: ja dat was een reactie op het berichtje van beata, volgens de vk kon het geen kwaad idd, maar ik let er voor de zekerheid toch maar een beetje op... liefs rebbel
hej@rebbel, Ik hoop dat het niks is,en probeer te genieten,ook als het even moeilijk is. Ga niet tillen,douchen doe maar met louw water,echt waar,let op dat het water nooit te warm wordt.Rust veel,dat was ook advis van mijn gyn. Heb je verder syptomen? Ik duim voor je dat het goed mag gaan. Liefs, Beata
dank je meid! ik heb nog weinig symptomen, maar dat kwam de vorige keer ook wat later... ben alleen veel moe! vandaag gelukkig geen klachten gehad! liefs rebbel