Hallo , Het valt me al een paar dagen op dat als ik mijn buik aanspan , dus van hangend in de bank naar rechtzitten ga er een hele uitstulping tevoorschijn komt van boven me navel een rechte baan omhoog tot onder mn borst, precies in het midden van de buik. De baby ligt met zn billen onder mn ribben en met zn rug helemaal tegen de zijkant van mijn buik.. dus de baby is het niet en het voelt ook redelijk zacht aan en kan het soort van indrukken?! Iemand enig idee wat het zou kunnen zijn?? Ik voeg een foto toe. Groetjes..
Ik snap niet hoe ik je foto moet kijken. Maar hoe je beschrijft heeft met je buikspieren te maken als goed is omdat die verweekt zijn ofzo. Ik weet wel dat ik het ook heel erg had bij mijn eerste zwangerschap.
Foto staat indd een beetje raar gedraaid, mn navel is beneden in beeld en daar boven zie je die verdikking beginnen.. maar als spieren zijn moet je dat toch wel voelen als je erop drukt?
O ja ik zie het nu. Ik weet ook niet zeker of het dat is waardoor het komt. Maar ik heb het ook gehad.
Die loopt toch van vanaf het schaambot tot borst? Bij mij begint het 2cm boven mijn navel tot aan mijn borst.. ik heb er verder geen last van dus ik wacht even af tot volgende week woensdag weer afspraak heb bij gyn. Zou het erger worden of iets veranderen bel ik natuurlijk eerder. Bedankt allemaal voor jullie reacties
Oke , dan zal het waarschijnlijk dat wel zijn & heb even gekeken op google en kan zo verder geen kwaad lijkt me. Dus ben wel wat gerustgesteld
Ik heb precies hetzelfde. Heb er eigenlijk nooit over nagedacht. Ik kan het ook gewoon indrukken en is zeker niet de baby. Heb het bij alle 3 de zwangerschappen gehad.
je bedoel een soort onderarm vorm van beneden naar boven ik noem dat altijd mijn Alien buik ik mijn vorige dikkere zwangerschap heb ik dat niet zo, Maar dat komt omdat je buikspieren zijn verplaats ik doe het soms expres omdat mijn vriendinnen het gek vinden
Ik heb t ook van navel naar boven, bij alle zwangerschappen en veel groter dan bij jou. Heb er eigenlijk nooit over nagedacht. Ga ervanuit dat t gewoon komt omdat de vorm van je buik nou eenmaal anders is en je spieren anders gaan staan als je omhoog komt