Zwanger? Nod 4 dagen +koperspiraal

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Kaatjeismama, 24 apr 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatjeismama

    21 nov 2017
    44
    8
    8
    Vrouw
    Lieve allemaal,

    Ik weet niet of ik hier juist ben, maaaaar next issue. Ik ben 4 dagen over tijd en heb een koperspiraal. Test is negatief. Ong 9 dagen geleden echt krampen gehad linksonder maar daarbij veel slijmverlies en lichtbloedverlies erdoorheen. Was dit een innesteling? Iemand ervaring hiermee? Ik heb 3 zwangerschappen achter de rug, ze waren alleen 3 anders. HELP me out!
     
  2. Jenneke88

    Jenneke88 Fanatiek lid

    9 jul 2016
    1.755
    785
    113
    Kan natuurlijk ook zijn dat je eisprong later was. Ik zou nog een week afwachten en opnieuw testen. Het is kan best dat je zwanger bent. Als de spiraal niet meer op zijn plaats zit, dan kan het inderdaad zijn dat je zwanger bent. Je kunt alleen maar afwachten.
     
  3. paula1984

    paula1984 Niet meer actief

    Klinkt eerder of je 9 dagen geleden je eisprong gehad heb.
     
  4. Kaatjeismama

    21 nov 2017
    44
    8
    8
    Vrouw
    Ja dat kan ook nog alleen nooit geweten dat daar spottingen bij kunnen komen kijken. Ik wacht het nog even af, ik val zowat om van de spanning...
     
  5. Kaatjeismama

    21 nov 2017
    44
    8
    8
    Vrouw
    Ja als dit het geval is geweest dan kan de menstruatie nog wel ff paar dagen duren ... ik wacht even af. Bedankt voor je reactie ..
     
  6. paula1984

    paula1984 Niet meer actief

    Success. Je kan idd wat bloed verlies hebben tijdens/na je eisprong .
     
  7. Huismuisie

    Huismuisie VIP lid

    10 aug 2016
    9.597
    11.154
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Vooral als je een koperspiraal hebt. Dit is een van de bekende bijwerkingen.

    Ik heb het ook heel soms. En zelfs al ben je zwanger is de kans heel klein dat het ook goed blijft gaan met een koperspiraal.
     
  8. paula1984

    paula1984 Niet meer actief

    Dat het er een bijwerking van was wist ik niet. Heb hem bijna 5 jaar gehad de afgelopen jaren nooit een gekke bloeding gehad. Weer wat geleerd :thumup:
     
  9. Huismuisie

    Huismuisie VIP lid

    10 aug 2016
    9.597
    11.154
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Hoe lang werkt de spiraal die je hebt?
     
  10. paula1984

    paula1984 Niet meer actief

    Had ;) Hij had 5 jaar mogen zitten. Maar kreeg klachten vanaf 4 jaar en toen laten verwijderen op dn duur. Was de groene afscheiding beu :| medicatie gehad en uitstrijkje zelfs. Niets hielp tot dat ding eruit ging. Klachten per direct weg.
     
  11. Huismuisie

    Huismuisie VIP lid

    10 aug 2016
    9.597
    11.154
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Oh gatver. Hoop dat dat hier niet gaat gebeuren. Ik functioneer heel slecht met de pil namelijk. En condooms vind ik vreselijk. De koperspiraal is voor ons echt de enige optie nu.
    En als vriend heel zeker zou weten dat hij echt geen kinderen wil dan kan hij er nog een knoop in laten leggen. Maar die spiraal vind ik zo fijn. Helemaal nergens last van. Cyclus blijft normaal, geen onnodig vocht vasthouden, niet depressief en een normaal libido.

    Ik ben er zo blij mee.

    Edit: haha zie nu je onderschrift pas. Logisch dat he geen spiraal hebt :roflmao:
     
    paula1984 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina