Helaas zit bub wel in mijn eileider.. buitenbaarmoederlijke zwangerschap en in verband met de bloedziekte is het allemaal wat gecompliceerder en mag ik dus niet naar huis. Zaterdag 15.45 moet ik weer bloedprikken om te kijken hoe hoog de waarde is. Als hij verhoogd is gaan ze direct opereren.. als hij lager is maakt mijn lichaam het zelf schoon. Nu dus wachten.. ik zit bij mijn schoonouders omdat naar huis rijden te ver zou zijn. Als ik hevige pijn krijg tussen nu en zatedag is mijn eileider al gesprongen en moet ik met spoed naar ziekenhuis voor de operatie. Positief puntje hier in is wel dat we zwanger kunnen worden op de normale Manier.. maar we hadden het toch liever wat anders gezien. Voor nu dus game over..
Ooow wat erg voor jullie Hopelijk ruimt je lichaam het zelf op en word je nog meer pijn verdriet en ellende bespaart. Heel veel sterkte ❤ ook met het verwerken hiervan natuurlijk.
O meis wat afschuwelijk Ik had een soortgelijk patroon als jou... Ook bbz. Ik hoop dat jou de operatie bespaart blijft. Heel veel sterkte met het verlies maar ook met de onzekerheid en duim hard voor je dat je lichaam het zelf op kan lossen.
Mijn hcg was 6300 en ik had al 2,5 week een inwendig bloeding dus was bij geen andere optie dan spoed operatie. Zat in de eierstok, ook nog eens zeldzaam (en ook geen enkele oorzaak gevonden behalve pech). Een bbz is extra verdrietig: en je hebt het verlies van de zwangerschap en je kan in direct gevaar komen. Het is heel zwaar en neem ook echt je tijd hierin. Is maar een bittere pil
Enige lichtpuntje hierin is dat ik wel zwanger kan worden.. Lichtpuntje is nu even ver te zoeken.. dat zeker. Ik hoor morgen of zaterdag meer.. bedankt voor je berichtje
Eerst maar door deze spannende dagen heen komen. Heel veel sterkte en duim keihard dat je hcg daalt Het is fijn dat er een bevruchting heeft plaatsgevonden maar ook tegelijk ook zwaar omdat het eindelijk zover is en helaas nou net daar moest innestelen. Maar: jullie zijn wél vruchtbaar. Ik hoop ook dat jullie in de periode als je weer groen licht heb gekregen, het jullie weer gegund is dan wel op de goede plek. Maar voor nu, sterkte. Voor jullie allen.
Oooh wat rot..... Heel veel sterkte. Ik heb hetzelfde meegemaakt. Dacht ook dat ik ongesteld geworden was en een week later een positieve test.. Bleek helaas ook in mijn eileider te zitten.