Hoi hoi! Ik heb mijn vorige zwangerschap af moeten breken bij 13 weken en 6 dagen. 1 mei ben ik bevallen van ons zoontje Daan. Ze hebben mij na de bevalling nog na gecurrateerd en achteraf bleek ik nog niet schoon te zijn dus heb nog een lange tijd bloedverlies gehad en cytotec gehad om het laatste beetje eruit te werken. 11 juni kreeg ik een echo en ik was schoon. Nu ben ik best wel moe, misselijk, droge ogen enz. Maar ik Heb nu dus geen idee gehad wanneer mijn eisprong was. Ik kan dan weer niet wachten en heb met de predicator early getest die ik nog had liggen, en ik zie een héél licht streepje in de verte. Zou dit dan echt zo zijn? Of kan het zijn dat het een voorgedrukt streepje is? Ik hoop zo op een zwangerschap!!
Ik zie ook iets, maar het zou een reactie op lh kunnen zijn. Het enige wat je kan doen is doortesten. Is hij overmorgen mooi opgelopen dan ben je weer zwanger Ik zal voor je duimen!
Ik zie m ook. Hopelijk mooie oploop. Wat erg van de currettage en dat je moest afbreken. Hopelijk heb je t een plekje weten te geven. Mooie naam trouwens voor jullie zoontje ❤
Ik had overigens niet getest met ochtend urine, ik ga zometeen nog wat testen halen bij de action. Maar heb ook steken in mijn lies en dat hoort blijkbaar ook bij een zwangerschap, jk herken het ook wel. Maar geen idee hoe ver ik dan ben.