Zwanger :)

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Blacky27, 11 aug 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cupcake01

    Cupcake01 Fanatiek lid

    8 feb 2016
    2.942
    1.309
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd!
    Geniet er lekker van!
     
  2. Linnidee

    Linnidee Fanatiek lid

    15 mrt 2019
    1.789
    1.804
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd!
     
  3. Witvlindertje

    Witvlindertje Actief lid

    15 mei 2018
    300
    263
    63
    Vrouw
    Hi @Blacky27 ,

    Ik weet niet of je mij nog kent van het groepje zwanger worden lente 2018? Ik las net je verhaal over je operatie en zie dat je nu zwanger bent! Wat goed! Gefeliciteerd.

    Wilde je laten weten dat ik precies in hetzelfde schuitje zit, 12 juli een operatie gehad en nu weer voor het eerst proberen zwanger te worden. Kan niet geloven dat het gaat lukken. Tot ik jouw verhaal las, heb weer een beetje hoop gekregen dankje!
     
    Blacky27 vindt dit leuk.
  4. Blacky27

    Blacky27 Actief lid

    7 mei 2018
    421
    223
    43
    Vrouw
    Hey witvlindertje! Dat is inderdaad lang geleden! Wat toevallig dat je in hetzelfde schuitje zit! Dank je wel! Ik kan het zelf ook nog steeds niet geloven. Ik kan mij goed indenken hoe je je voelt! Hoe gaat het met je na de operatie? Ik was na de operatie ook heel neerslachtig, kon niet geloven dat ze door het weghalen van verklevingen veel zouden bereiken. Mijn vriend wilde graag dat ik zou testen en ik dacht: ik wacht wel weer tot de duivels komen. Uiteindelijk toch getest en nu alweer 8,4 weken. Vanavond de echo om te zien of alles goed is. Hebben ze bij jou ook verklevingen weggehaald? Hoe gaat het verder met je? Vind je het leuk om privé verder te kletsen ?(ik dacht dat kon, maar ik weet het niet zeker...) blij dat ik jou hoop kan geven, er is zo weinig te vinden over deze situatie!
     
  5. Witvlindertje

    Witvlindertje Actief lid

    15 mei 2018
    300
    263
    63
    Vrouw
    Ja lijkt me fijn om prive verder te kletsen. Is dat een conversatie? Of is dat nog steeds voor iedereen zichtbaar?
     

Deel Deze Pagina