Hejj dames, ik heb afgelopen vrijdag een test gedaan die licht positief was. Toch niet helemaal zeker heb ik zaterdag een digitale gedaan van cb en die was positief 1-2 weken. Nu ben ik van zondag al bloed aan het verliezen vandaag nog miniem bloedverlies maar test nog steeds positief. Iemand ervaring mee?
Bloedverlies komt helaas regelmatig voor in het begin van je zwangerschap. Sommigen hebben een innestelingsbloeding (komt niet zo heel veel voor dacht ik) anderen hebben een spontane bloeding. Het hele gebied rondom je baarmoeder is door de zwangerschap meer doorbloed. Daarom kan er soms wat bloedverlies zijn zonder dat je weet waardoor. Het kan ook een beginnende miskraam zijn, maar dan heb je volgens mij echt krampen. Ik zou over een paar dagen nog een zwangerschapstest doen om te vergelijken. Ik ga voor je duimen, maar zou me voor nu niet te veel zorgen maken.
Dank je voor de reactie, Ik heb totaal geen krampen, alleen helderrood bloedverlies. Ook blijf ik misselijk, moet in vaak plassen. Maar verder niks verandert. Vrijdag mag ik bij huisarts gaan voor bloedtest. Hopelijk positief nieuws
Je kan helaas niks anders doen dan afwachten. Hoe moeilijk ook. Maar zolang je geen krampen hebt en stolsels (weefsel) verliest moet je echt proberen uit te gaan van een goede zwangerschap. Heb je nog testen liggen?
Hoi iedereen! HCG kan lang aanwezig blijven in urine en bloed. Je kan het best een aantal keer een bloedtest doen bij de huisarts zodat je stijging van HCG ziet( dit hoort in een normale zwangerschap) Sterkte ermee!
Hoi, Ik heb idd mijn bloed laten trekken maandagochtend en de waarden stonden toen maar op 20, normaal zou een urinetest maar positief worden vanaf de waarden 25+ zijn.. vandaar de onzekerheid. mag eind de week terug gaan voor bloedtest.
ik hoop op goed nieuws voor je! Soms wil de tabel van HCG ook helpen om een beetje te zien of dit ''normaal is'' in je verwachte zwangerschapstermijn.
Vrijdag een positieve test en dan dinsdag een waarde van 20 klinkt niet al te best. Vrees voor een vervelende afloop voor je. Sterkte met afwachten..
Vandaag opnieuw bloed gaan trekken, volgens dokter kon dit wel, vorige woensdag was het nog - dan 5 en maandag +20. Hopelijk morgen goed nieuws
Dit hoeft echt niet, mijn eerste mk met 7 weken zwangerschap heb ik geen krampen gehad. Ik had alleen flink bloedverlies en door een echo bevestigd dat mijn lichaam het vruchtje aan het afstoten was. Bloed en krampen hoeven dus niet samen te gaan als het mis is. @ts ik weet niet of je ver genoeg zou zijn om met een echo te kijken wat er gebeurd, dat zou je dan eventueel aan de vk kunnen vragen. Om een beter beeld van op of afloop van je testen te krijgen zou je het het best bij 1 merk kunnen houden. Het plusje van de kv test is namelijk niet te vergelijken met het plusje van de cb test. De één kan net wat meer hcg nodig zijn voor een positieve test dan de ander, al staat in de bijsluiter hetzelfde aantal.
Ik ben bang dat het niet goed zit. Er zit amper verschil tussen zaterdag en vandaag, waar je zeker een verdubbeling zou verwachten aangezien het verschil van 5 dagen.
Met een hcg van maandag 20, is er nu nog niks te zien op een echo. Dat zou dus verspilde moeite zijn ben ik bang.
Niet fijn maar wel fijn dat je weet waar je aan toe bent, succes in de volgende ronde hoop dan op een beebje!