Wie wil meedenken.. in september mk met bevalling gehad van 15wk. Erna twee maanden wat gekke bloedingen etc maar afgelopen 3cyclussen netjes 28/29 dagen met eisprong etc. Ook echos bevestigen mooie bmslijmvlies etc. Nog steeds niet zwanger helaas maar nu zit het zo: > 8 jan ochtend pos.ovulatietest-avond negatief. Dus eisprong geweest op 9 of uiterlijk 10 januari. > 16 jan. vage streep action test > 18 jan. Vage atreep action test + vage streep 2v5 test (wel binnen afleestijd). > 20 jan. laat avond bloedverlies ineens. Is helder donker rood. Heb maandverband gebruikt maar is zeker minder dan normale ongesteldheid: niets in het maandverband maar ik plas wel bloed en veeg het ook af, donker helder rood. dat is dan begonnen op 9/10 dpo, 4/5 dagen voor NOD. het lastige is dat als ik ongesteld wordt heb ik geen bruin vooraf, het gaat gelijk uitbarstten en ik heb geen krampen, geen pijn niets. Nu voel ik eigenlijk niets van ongesteldheid maar ook niet van zwanger zijn misschien wel wat misselijk dat wel maar het kan ook andere redenen hebben misschien. Ik sluit bij fotos van ovutesten en laatste van zw.testen. Ik weet het echt niet Ik wil ook nu niet testen met die bloed en ik denk toCh negatief maar als het eventuele innesteling is dat normaal zoveel bloed en helder? Waneer kan ik duidelijk eventueel positief testen?
Ik zie niks op je kv test. Ik denk dat je even moet afwachten of het doorzet. Als het een innesting is dan had je op 16 en 18 nooit al vaag posi kunnen testen .