Heb deze morgen positief getest! Dit is het mooiste kerstcadeau dat ik kon wensen. Nu hopen dat alles goed gaat! Met die feestdagen zullen de meeste het rap doorhebben dat er iets aan de gang is. Feestdagen zonder alcohol, champagne,... Maar dat hebben we er heel graag voor over! Ook een proficiat aan iedereen die zwanger is, en een zalige kerst en gelukkig nieuwjaar!
Van harte gefeliciteerd, en fijne kerstdagen een gelukkig nieuwjaar. Maar dat zal wel lukken met een kleine opkomst.
hela, mijn kerstdiners zijn me deze kerst misschien niet zo bevallen, maar dat nemen we er graag bij. Nu wachten op de eerste echo 24 januari. We zijn benieuwd, hopelijk gaat alles goed!
gefeliciteerd! vorig jaar 22 december, wist ik ook dat ik zwanger was... en kijk nu is onze eerste kerst met kian er al! Geniet ervan... xxx jelly
hey, tof, wij hopen volgend jaar ook op een kerst met z'n drietje, dus aftellen geblazen en dat het een mooi jaar mag worden. prettige feestdagen!
wat een zalig nieuws! wij zelf zijn ook zwanger, maar de tijd kruipt nu voorbij...elke week duurt een eeuwigheid, je wil immers zo vlug mogelijk dat buikje zien en die 3maanden achter de rug hebben! Wijhebben het ook verteld tegen onze familie op kerstdag, goed nieuws! ik wens je een zalig eindejaar en een pracht van een baby! xxx