Zwanger?!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Babs39, 25 jun 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babs39

Babs39 Lid

25 jun 2020
    13
    5
    3
    Vrouw
    Hoi allemaal!

Ik zit in een wat onzekere periode en wil dit graag met jullie delen.

Ik ben in februari gestopt met de pil omdat we graag een kindje (nu of in de toekomst, zijn er niet geforceerd mee bezig) zouden willen krijgen. Ik nam op 12 februari mijn laatste pil (einde van de strip) en werd 4 dagen later op 16 februari 'ongesteld'. Op 21 maart begon mijn eerste echte menstruatie. Ik trots op mijn lichaam, dat het dat zo snel goed opgepakt had (dacht ik toen :rolleyes:). De volgende menstruatie begon op 29 april (cyclus van 39 dagen). Daarvan uitgaand had ik op 7 juni weer ongesteld moeten worden. Dit bleef echter uit, dus rond die tijd een aantal testen gedaan; duidelijk negatief. Toch voelde ik me al sinds een week daarvoor wat anders, lastig uit te leggen. Iets andere eetlust, sneller duizelig bij te snel opstaan en een soort trekkend gevoel (geen pijn) in mijn onderbuik, alsof ik mijn buik niet in kan houden. Op 15 juni (cyclusdag 48) weer getest: nu ineens toch een vage lijn te zien (binnen de tijd, Midstream extra vroeg test via bol.com). Ik twijfelde erover dus stuurde een foto naar een vriendin, zij zag de lijn ook. De dag erna weer getest om te kijken of de streep duidelijker werd, maar deze was weer hetzelfde. Op dag 50 getest met CB digitaal, resultaat: niet zwanger. De dag daarna, 18 juni, werd ik op cyclusdag 51 'ongesteld', eindelijk. Krap 2 dagen helderrood bloedverlies gehad, gelijkwaardig aan een menstruatie. Hierna slechts nog wat bruinige afscheiding, tot op de dag van vandaag nog steeds een beetje trouwens. Gek genoeg zei iets in me vanmorgen dat ik toch nog eens moest testen. Deze keer weer een Midstream test. Binnen de tijd was er op deze test een overduidelijke streep te zien, veel duidelijker dan vorige week. Ik snap er helemaal niets meer van.
    Iemand soortgelijke ervaringen? Zou dit een miskraam zijn? Of ben ik dan toch zwanger omdat de test nu echt duidelijker positief was? Ik ga komende dagen maar blijven testen om te kijken of de streep duidelijker wordt of afneemt, en toch ook nog maar eens testen met CB digitaal. Probeerde foto's van de testen bij te voegen, maar de bestanden zijn te groot helaas.

Ben erg benieuwd naar jullie verhalen! Merk wel dat ik heel slecht tegen de onzekerheid kan van wel/niet ongesteld worden en wel/niet zwanger zijn. Was toch wel heel makkelijk altijd de zekerheid van die pil.

Dank alvast voor jullie reacties!

margarethd vindt dit leuk.
  2. margarethd

margarethd Fanatiek lid

16 feb 2018
    1.288
    1.020
    113
    Vrouw
    Lastig.. ik denk dat het toch het beste is om te kijken of je de foto’s toch kunt uploaden hier, zodat we mee kunnen kijken. Anders kunnen we er vrij weinig over zeggen ben ik bang. Misschien kun je het toch op een of andere manier voor elkaar krijgen?

Spannend in ieder geval, ben benieuwd!

3. Miekoe

Miekoe Fanatiek lid

9 aug 2012
    1.908
    502
    113
    Vrouw
    Als je foto’s met je telefoon wil toevoegen wil het nog wel eens helpen om een screenshot te maken van de foto en die toe te voegen. Screenshots zijn kleinere bestanden!

4. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Heb je enig idee wanneer je eisprong is geweest? Ik heb het ook een keer gehad. Wel gebloed en week later toch positieve testen in mijn handen. Is helaas een miskraam geworden.
    Je zou vandaag en overmorgen van hetzelfde merk test een test kunnen doen. Als je dan wat oploop ziet zou het zomaar positief kunnen zijn!

5. Babs39

Babs39 Lid

25 jun 2020
    13
    5
    3
    Vrouw
    Volgens mij lukt het nu met de screenshots!

Als de volgorde klopt:
    Foto 1 is 15 juni
    Foto 2 is 16 juni
    Foto 3 is 17 juni (hier zag ik dan weer geen streep + een CB digitaal op diezelfde dag met resultaat niet zwanger)
    Foto 4 is 28 juni

Bijgevoegde bestanden:

6. Babs39

Babs39 Lid

25 jun 2020
    13
    5
    3
    Vrouw
    Nee geen idee wanneer mijn eisprong was! Heb een paar keer een ovulatietest gedaan in de hoop dat ik dan zou weten wanneer mijn menstruatie begon, maar ben er op den duur mee gestopt omdat t telkens negatief was.

7. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Dat er iets gaande is of was... Is duidelijk. Maarrr vraag me wel af of er voldoende oploop is. Die laatste test is van vandaag toch?
    Ik zou echt even met zelfde type test blijven testen. Ik duim voor je!

8. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.929
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Zij die paarse/blauwe geen ovulatietesten en de roze/oranje een zwtest??

Het zou kunnen dat je eisprong met de bloeding was.
    Dus 17-18 juni je eisprong en vandaag 8-9 dpo.

9. Babs39

Babs39 Lid

25 jun 2020
    13
    5
    3
    Vrouw
    Die laatste test was van gisterochtend. Heb er net weer 1 gedaan, zie foto. Gisteren was echt ochtendurine, vanmorgen na een kopje thee. In het echt lijkt hij zelfs iets duidelijker dan die van gisteren. Ben benieuwd hoe het verder gaat, morgen maar weer testen!

Bijgevoegde bestanden:

margarethd, 1991Mamavanvier en Tuttebelleke vinden dit leuk.
  10. Babs39

Babs39 Lid

25 jun 2020
    13
    5
    3
    Vrouw
    Heb ze iig gekocht als zijnde zwangerschapstest , stond ook op het folietje waar ze in zaten. De paarse zouden Midstream extea vroeg zijn, de roze Midstream vroeg. Heb eigenlijk gewoon op bol.com gezocht naar de beste prijs, vandaar verschillende. Heb nu een voorraadje van die roze.

11. Babs39

Babs39 Lid

25 jun 2020
    13
    5
    3
    Vrouw
    Heb ze gekocht als zijnde zwangerschapstest, stond ook op het folietje waar ze in zaten. De paarse zouden Midstream extea vroeg zijn, de roze Midstream vroeg. Heb eigenlijk gewoon op bol.com gezocht naar de beste prijs, vandaar verschillende. Heb nu een voorraadje van die roze

12. Golden1213

Golden1213 Fanatiek lid

14 apr 2020
    2.453
    1.830
    113
    Midstream heeft bij mij geen vals resultaat gegeven. CB heeft bij mij ook niet zwanger aangegeven omdat er toen nog niet voldoende HCG was aangemaakt. Ik zou toch wel even met hetzelfde merk verder testen. De test van mij van Midstream was twee dagen voor NOD. Spannend, maar het lijkt erop dat je zwanger bent:thumup::)

Edit, de foto is van 2 januari 2020:thumup:

Bijgevoegde bestanden:

13. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.929
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Dan denk ik dat ze de eerste keer op je lh piek gereageerd hebben en nu op hcg :)

14. Julia1988

Julia1988 Lid

25 jun 2020
    47
    22
    8
    Vrouw
    Lijkt mij zwanger hoor! Gefeliciteerd!

15. Babs39

Babs39 Lid

25 jun 2020
    13
    5
    3
    Vrouw
    Nou, ik heb net weer getest. Nog steeds een duidelijke streep, maar lijkt wel minder duidelijk dan gisteren. Eigenwijs als ik ben heb ik ook een CB digitaal gedaan, die geeft aan zwanger 1-2 weken :oops: Kan bijna niet geloven dat dat waar is! Heb nog steeds wat bruinige afscheiding bij afvegen op het toilet... zou deze test nu ook nog positief kunnen aangeven als die bloeding van vorige week een miskraam is/was?

Bijgevoegde bestanden:

16. Golden1213

Golden1213 Fanatiek lid

14 apr 2020
    2.453
    1.830
    113
    @Babs39 , dat kan te maken hebben met wanneer je de test hebt uitgevoerd. Er zit in ieder geval een zwangerschap. De Clearblue geeft al zwanger 1-2 aan en deze testen hebben toch meer HCG nodig. Ik had dezelfde test en met de Clearblue het resultaat dat ik niet zwanger was. Ik was toen onzeker, maar twee dagen later gaf hij het resultaat zwanger aan! Gefeliciteerd:):)

17. Golden1213

Golden1213 Fanatiek lid

14 apr 2020
    2.453
    1.830
    113
    Dat bruinverlies kan een innesteling zijn. Dit zijn echt spannende tijden en het kan nog alle kanten op. Spannend, ik duim voor je:thumup:

18. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.929
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Ik denk echt dat jij een eisprongbloeding hebt gehad en nu zo'n 9-10 dpo bent.
    De testen kloppen dan prima.

19. Babs39

Babs39 Lid

25 jun 2020
    13
    5
    3
    Vrouw
    Super spannend, had het totaal niet zo snel verwacht eigenlijk. Maar als het allemaal goed is en gaat ben ik super blij! Heel fijn om dit te kunnen delen en ervaringen te lezen op het forum. Bedankt voor jullie lieve reacties en meedenken!

Cindy1977 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina