hallo meiden, beetje rare vraag hoor, maar loop er al een paar dagen mee! ik was op een site aan het kijken en dan kan je zien hoe je je baarmoeder in de gaten kan houden bla bla bla....(doormiddel van voelen) dat heb ik meerdere malen gedaan en nu voeld me baarmoeder terug getrokken..en wat ronder! maar daar staat niks over op die site...wat dat betekend! weet iemand wat dat betekend? liefs nikky
Ik heb geen idee, maar bij mij lag de baarmoeder ook hoger vorige week. We hadden toen gemeenschap en het voelde "anders" dan anders, normaal als hij tever gaat doet het pijn aan mijn baarmoeder maar vernam er toen ineens niets van Ook voor mijn partner voelde het anders zei hij. En bij ons is dit het resultaat, zie banner Maar dat zegt niet of het bij jou hetzelfde kan zijn hoor, wil niemand valse hoop geven, stel dat ik het mis heb
hey hallo, bedankt voor je berichtje! ja ik weet het het kan van alles zijn,maar ben al een tijdje aan het kijken hoe me baarmoeder ligt en toen was het heel er anders dan nu! vandaar vond ik het zo vreemd! en kon er niet veel over vinden! misschien toch nog goede hoop wie weet! liefs nikky
Dank je, ja wij schrokken er ook van, na een actieve relatie van dik 10 jaar weet je toch echt wel van elkaar hoe het normaal voelt en dit viel echt héél erg op, zowel bij mij als mijn partner. Ik duim voor je meid, wanneer ga je proberen te testen? Matcare Ultra zijn heel gevoelig heb ik gehoord, misschien een idee? Succes meid
hey, ik heb net op internet gegoogled...en zag dat als je ongi wordt dat de baarmoeder naar beneden komt!(dat wist ik wel) maar als je zwanger ben blijft hij hoog!dus spannend! ik had vorig weekend wel het idee dat het wel raak kon zijn..voelde me borsten en me buik(krampjes) maar nu al een paar dagen voel ik vrij weinig.. dus heb de moed eigelijk al een beetje opgegeven! maar nu lees ik het on internet dat als je zwanger bent je baarmoeder hoog blijft!hoop dat hij hoog blijft! ik heb matcare...besteld op de site!dus ik kan idd testen! ik ga morgen testen met 2 andere meiden van de forum! spannend hoor! liefs nikky
dit staat op internet! Er wordt tijdens het eerste bezoek ook een onderzoek gedaan naar de afmetingen van het bekken, en of de hals van de baarmoeder hoog, hard en gesloten blijft en of de vrucht zich voldoende ontwikkeld. liefs Nikky
Ik wens je succes voor morgen, laat het maar even weten, ik duim voor je meid.. Ik had ook lichte krampjes, lijkt op ongi-gevoel maar iets anders en ook mijn (.)(.) deden pijn (dat is nu helemaal erger geworden, kan geen BH meer aan ) De lichte krampjes zijn inmiddels zo goed als verdwenen, alleen als ik druk bezig ben geweest met huishouden dan zijn ze er weer, maar verder niet gelukkig. Wel ben ik ook heel erg misselijk en kan bijna niets binnenhouden, ik hoop dat dat niet zo lang meer gaat duren pfffffffffff. Maar het is voor een goed doel
hey, ja dank je! ben nu zo zeneuwachtig dat ik klaar wakker ben! wat ontzettend vervelend..wachten maar goed! ja idd het is voor een goed doel!zo zou ik ook denken! laat het je zeker weten! liefs Nikky
weetje wat ik zo gek vind? mijn baarmoeder ligt hoog, en normaal heb ik ontzettende last van me borsten als ik ongi moet worden!en daar heb ik nu helemaal geen last van!vreemd hoor! Baal echt! snik snik! liefs Nikky
Hey, ik heb precies hetzelfde: hoge baarmoeder en geen last van mijn borsten. Normaal als ik ongi wordt dan staan mijn borsten op springen en voel ik duidelijk mijn baarmoeder en dat hij een stukje openstaat. Heb vanmorgen 2 dagen voor nod heeeel licht getest, dus ik wacht met spanning af. Anders test je over 2 dagen nog eens, kan zijn dat je toch iets te vroeg was.
hey, ik zie dat je zwanger bent! gefeliciteerd!.. bij mij nog steeds een raadsel! ik ben maar 1 dagje een klein beetje ongi geweest! met bruin verlies..vaag.. liefs nikky
hey hey gefelicteerd ! mag ik vragen hoe voelde je bmm voor nod en wat was jou afscheiding ? wens je een goede zwangerschap in het nieuw jaar!
Proficiat Pipo! Dus een goed teken voor jou! Hopelijk blijven de andere kwaaltjes je ook gespaard Is je baarmoedermond dan nu gesloten of open?