Nou het is zover. Ik ben uiteindelijk toch zwanger. En dat in de vierde ronde. Wel snel, dat had ik absoluut niet verwacht. Dan komt er nog iets bij. Ik ben net drie weken uit het ziekenhuis. Ik heb mijn knie verbrijzeld net voor de Pasen. Ik stapte verkeerd in een kuiltje waardoor mijn onderbeen bleef staan en mijn bovenbeen mijn knieplateau verbrijzeld heeft. Gisteren ben ik naar mijn huisarts geweest om te vragen hoe het zat met pijnstillers e.d. Vanmiddag heb ik teruggebeld en alles is goed!! Het kon nog geen kwaad. Wel hebben we alvast wat pijnstilling veranderd voor de zekerheid omdat er niets bekend was over dat medicijn. Maar goed we zijn verschrikkelijk blij. Mijn vriend ging op zijn knieën envroeg me meteen ten huwelijk toen we samen de test gedaan hadden en deze positief bleek te zijn. Hij had het al een tijdje in zijn hoofd zei hij en nu was toch echt het juiste moment aangebroken. Dus we gaan nog trouwen ook!!! En volgens mij zit het ook wel goed met het vruchtje want ik ben de hele dag verschrikkelijk misselijk en overgeven. Dat vind ik wat minder maar ja het is voor een goed doel. Trotse mama to be Kindje en trouwen geweldig
Gefeliciteerd En wat een geweldig leuk idee, dat aanzoek van je aanstaande! Erg leuk moment! Geniet van alle leuke nieuwigheden
Ten eerste beterschap met je knie. Maar dat valt in het het niet bij de 2 andere dingen. Gefeliciteerd met je zwangerschap en met je voor genomen huwelijk! Liefs, Corina
Gefeliciteerd met je zwangerschap en je aankomend huwelijk! Veel sterkte met het herstel van je knie.
Dubbel gefeliciteerd en veel beterschap met je knie.. (Laat je vriend maar uitkijken met die knieval!!)
wow vet romantisch ....heel erg gefeliciteerd met je zwangerschap en je voorgenomen huwelijk ....geniet ervan , en verder heel veel sterkte en beterschap met je been knuf asjuh