Maar als de huisarts er zo van overtuigd is dat je pril zwanger bent en jij al vanaf zondag positief test dan heb je nu toch inmiddels hele mooie testen lijkt me? Zou je je testen eens willen delen?
Heb je zelf ook weer getest ? Hcg verdubbeld elke 2/3 dagen, dus dan zouden je testen zeker opgelopen moeten zijn.
In de 1e week van je zwangerschap?? Dat betekent de eerste week van je cyclus, dan heb je niet eens je eisprong gehad, laat staan dat je zwanger kan zijn. Mocht hij de eerste week na je eisprong bedoelen (dus week 3 van een zwangerschap), dan zou je dus tussen 1 en 7 dpo zitten en is het mogelijk om een zwangerschap aan te tonen (vanaf 5 dpo pas) met een bloedtest.... echter is je hcg dan echt wel hoger dan 0,41. Met een waaede van 0,41 ben je volgens de boeken niet zwanger. Er zijn veel vrouwen die standaard iets hcg hebben (allemaal onder de 5), maar echt niet zwanger zijn. Ik snap dat je het graag wilt hoor en ik gun het je ook enorm, maar deze arts lult uit zijn nek (sorry dat het wat bot overkomt) en doet uitspraken die een arts niet mag maken.. *edit* lees nu de rest .... vind het wel raar dat het toch echt als 0,41 is aangeduid op het uitslagen formulier. Ben ook benieuwd of je inmiddels opnieuw getest hebt en of we deze test ook mogen zien .
Wat vervelend al die verwarring zo rondom je bloedtest enz. Maar zodra je huisarts zegt dat je zwanger bent en jij zelf ook echt het gevoel hebt dat het zo is wil ik je toch voorzichtig feliciteren! Je bent nog heel pril zoals je zelf al aangeeft dus ik hoop voor je dat alles goed blijft gaan! Voor nu geniet van je zwangerschap!
Ja helaas... vandaag bloedverlies en negatieve testen.. maar alleen maar bij hhet afvegen verder geen bloed in mijn maandverband
Het kan heel erg wisselen. Mijn menstruatie is erger dan het bloedverlies bij de miskraam van 7+6 weken. Toen overdag wat en 's nachts helemaal niets..
Wat vervelend! Inprincipe zou je rond de 7 weken zwanger moeten zijn en dan is je hcg wel dusdanig hoog dat je nog een positieve test moet hebben op de dag dat je gaat vloeien zeg maar. Kan het niet zo zijn dat je testen toch reageerde op LH ( eisprong ) en dat je nu dus gewoon ongesteld bent geworden? Gezien je positieve test dus zo’n 14 dagen terug is.
Ik denk dat je geen miskraam hebt gehad, maar gewoon ongesteld bent geworden. Met een negatieve bloedtest en geen echt positieve testen zal je vermoedelijk eerder rond die periode je eisprong hebben gehad. Ik hoop dat je cyclus weer normaal gaat lopen nu
Mijn bloedtest was 41 ipv 0,41.. en ik heb met de verloskundige gebeld.. die geveb ook aan na 5 positieve testen dat het helaas een miskraam is geweest.