Zwanger?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Babygeluk19984, Sep 26, 2021.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,982
    15,610
    113
    Nabij Utrecht
    Dan denk ik dat je toch niet zwanger was en de 0,41 toch echt klopte.
    Want als je net bloedverlies hebt dan is het hcg met zo'n termijn nog zeker aanwezig, dus had je test ook nog positief geweest moeten zijn.

Je zw testen eind sept hebben dus duidelijk op lh gereageerd en dan nu 2 weken daarna netjes op tijd ongesteld :)

Hopelijk is het snel raak.

2. Mississippi

Mississippi VIP lid

Feb 10, 2012
    10,511
    4,635
    113
    Ja, dat heb je inderdaad al eerder gezegd. Maar heb ze hier niet gezien :) afgezien van de uitslag van je bloedtest, die echt negatief was. Ben nog steeds wel benieuwd naar de foto’s. Ik hoop dat het snel raak mag zijn!

RoGiJuLi and Malbec like this.
  3. frummelke86

frummelke86 Fanatiek lid

Feb 17, 2017
    2,050
    2,757
    113
    Female
    Maar hoe komt eigenlijk dat er 0.41 staat?
    Ik vind het heel spijtig voor je dat je in de veronderstelling was dat je zwanger was en nu denkt een miskraam te hebben. Je labwaarde van 0.41 laat echter geen zwangerschap zien. En dat is goed nieuws, miskramen kunnen je zó onzeker maken en dat is mi nu echt te voorbarig. Vooralsnog is die onzekerheid echt niet nodig en zou ik je gunnen om te genieten van het proces van zwanger worden. Het kan ook gewoon leuke en gezonde spanning met zich meebrengen vooral in die eerste maanden. Ik weet niet hoelang je nu bezig bent?

iMum and RoGiJuLi like this.

Share This Page