Zwangerschapstest reageert op LH?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Matheno, Oct 7, 2021.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Matheno

Matheno Lid

Jun 16, 2021
    9
    0
    1
    Female
    20-09 heb ik een positieve test in handen gehad, maar helaas werd ik 22-09 ongesteld. Nu voelde ik me afgelopen week toch wat anders, vooral moe/hoofdpijn en een zwaar gevoel in de maag. Ik heb een zwangerschapstest en ovulatie test gedaan en bijgevoegd het resultaat. Ergens in deze dagen heb ik natuurlijk mijn eisprong, of van de week gehad, maar reageert een zwangerschapstest daar ook op?

Als 22-09 een innestelingsbloeding was dan is het lijntje van de test nu sowieso te licht.

Wat denken jullie ?

Attached Files:

2. WinMom90

WinMom90 VIP lid

Jul 9, 2021
    5,514
    4,312
    113
    Female
    Nederland
    Gezien je ovulatietest is er geen piek van het lh hormoon, daarop kan de zwangerschapstest niet reageren.

Die groene dipsticks van 2-besure?

3. Willemijntje19

Willemijntje19 Fanatiek lid

Apr 26, 2016
    2,394
    1,205
    113
    Female
    De ovulatietest is niet positief, dus de hcg test reageert nu niet op je eisprong. Bijzonder dat de zwangerschapstest een streepje geeft. Ben benieuwd of je oploop hebt.

P.s kan het zijn dat je de dipstick te diep in urine gedipt hebt? Dat heeft bij mij ook wel eens voor zulke streepjes gezorgd.

Ik hoop natuurlijk voor jou dat toch een zwangerschap betekend!

4. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,982
    15,610
    113
    Nabij Utrecht
    Gek vraagje .. heb je de dipsticks tegen elkaar aangelegd tijdens het doorlopen?
    Dat heb ik ooit eens gedaan, toen verscheen er op de zwtest ook een streep, maar een test die ik daarna en niet tegen de ovutest aanlegde bleef blanco.

Ps een nwe zwangerschap kan, maar dat is wel erg snel gegaan.
    Op cd 8 (30-9) een eisprong en dan nu cd 15 (7 dpo) een posi zwtest.

5. Matheno

Matheno Lid

Jun 16, 2021
    9
    0
    1
    Female
    #5 Matheno, Oct 7, 2021
    Last edited: Oct 7, 2021
    Ik heb de test 4x gedaan en allemaal dezelfde uitslag...

Een nieuwe zwangerschap lijkt me vrij onwaarschijnlijk, dat zou wel heel snel gegaan zijn. Mijn ovulatie is vaak vrij laat, maar als het van de vorige ronde is dan zou het streepje te licht zijn. Moeilijk.. ik blijf gewoon even testen haha.

6. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,982
    15,610
    113
    Nabij Utrecht
    Je zou eens een ander merk kunnen nemen.
    Is deze negatief, dan weet je dat de strepen vals zijn :)

7. Matheno

Matheno Lid

Jun 16, 2021
    9
    0
    1
    Female
    Inmiddels 5 dagen verder en het resultaat is nog steeds zo goed als hetzelfde.

Attached Files:

8. WinMom90

WinMom90 VIP lid

Jul 9, 2021
    5,514
    4,312
    113
    Female
    Nederland
    Zijn ze van 2-besure?

9. Matheno

Matheno Lid

Jun 16, 2021
    9
    0
    1
    Female
    Nee van Telano ofzo iets. Ik gebruik deze al een poosje (we zijn al bijna 2 jaar bezig). Altijd omo witte testen gehad.

10. Kramertje

Kramertje VIP lid

Apr 4, 2019
    7,272
    5,871
    113
    Female
    Ik heb ook dipsticks van Telano gehad maar heb ze gauw de deur weer uit gedaan. Echt op iedere test een vaag streepje en 9 van de 10x toch echt niet zwanger. Ik vertrouw ze niet deze testen. Zou echt even een betrouwbare test halen.

11. Matheno

Matheno Lid

Jun 16, 2021
    9
    0
    1
    Female
    Tips voor betaalbare betrouwbare testen?

12. Kramertje

Kramertje VIP lid

Apr 4, 2019
    7,272
    5,871
    113
    Female
    Uiteraard de Predictor maar momenteel moeilijk aan te komen en duur. Verder vond ik de Etos Early, Kruidvat 2v5 en Sensitest Midstream extra vroeg erg prettig en duidelijk. En daarbij ook prima betaalbaar.

Share This Page