Ik heb continue krampen net zoals je dat heb bij je menstruatie, nu lees ik bij vele dat ze het in vlagen krijgen en niet de hele dag door. Ik maak me er erg druk over en heb pas voor as vrijdag een afspraak met de dokter staan, maak ik me druk om niks? Ik weet pas sinds twee dagen dat ik zwanger ben, dus misschien dat dat er mee te maken heeft.
Als eerste gefeliciteerd met je zwangerschap! Weet niet hoelang je zwanger bent? Maar heb het met de 5de en 6de week ook gehad, met beetje bloedverlies. Denk dat het niet echt heel erg veel voorsteld, maar toch wel goed dat je een afspraak hebt staan bij je huisarts, als je het niet vertrouwd, gewoon gaan
Heb ik in de eerste weken ook 2 weken achter elkaar gehad, alsof je elk moment ongesteld kunt worden zo voelt het. Bij mij bleef het wel de hele dag, vaak om het uur Succes bij de huisarts, en probeer je niet al te druk te maken, ook al is dat moeilijk
hallo dames, hopelijk kunnen jullie me helpen met jullie wijsheid. as zaterdag 2 wk geleden kreeg ik ineens tijden een bioscoop bezoek ontzettende kramp in mijn buik met steken.ik kon de film wel afkijken maar het gevoel was irritant. de zondag erna ging het wel, maar de maandag erna kreeg ik het heel heftig sávonds, gemene steken in mijn onderbuik-voelde heel koud aan maar had het gevoel dat ik zwete- maar totaal geen koorts.ben naar de huisartenpost gegaan waar ze dachten aan blaasontsteking, nee dus. de donderdag erna (want het ging niet over) toch maar naar huisarts gegaan ondertussen viel het me op dat ik ook vaker moest plassen (wel normale hoeveelheid) ook hij dacht eerst aan blaasontsteking, weer een nee bevestiging.hij heeft me verder onderzocht en kon niets vinden. volgende dag dus terugkomen voor bloedtest. deze uitslag was ook weer normaal(geen schildklier afwijking,rode bloedcellen normaal,of bloedarmoede) ondertussen ben ik vaak ook misselijk s'morgens en heb waterige afscheiding. ik heb hem als eens gevraagd of ik ook zwanger kon zijn want dat is mogelijk aangezien ik eind dec met de pil ben gestopt maar hij wil me er niet op testen (moet 26 jan orgi worden) dus moet nog even wachten met testen.maar nu heeft hij me gisteren alweer terug laten komen voor een soa test want dan denkt hij dat het dat is. mijn vraag aan jullie is: -herkent iemand hier iets in, wat was het in jullie geval.
Al die dingen kunnen wel zo'n beetje wijzen op een zwangerschap, maar ook op iets anders... Je hebt niet veel aan het antwoord, maar ik zou zeggen 50-50. Nog even wachten tot dat je mag testen....
Hi meiden, ik heb ook zo nu en dan last van enorme kramp in mijn buik, dat ik echt even dubbelklap van de pijn Vind het wel een beetje eng. Ben dan best bang dat het fout gaat. Het trekt ook met zo'n 10 sec weer gewoon weg. Maar komt meestal een paar keer per dag terug bah bah! Hoop dat ik mij niet druk hoef te maken
Hoi Hes 2120 ik heb deze week ook kramp in mijn buik en kan moeilijk naar de wc ( ik weet sinds gisteren dat ik zwanger ben) ik heb ook iedere keer het gevoel gehad dat ik iede moment ongi kan worden het duurt bij mij ook de hele dag de enen keer feller dan de andere keer echt balen! maar het zal er wel bij horen! ik hoop voor ons dat het snel minder word!
hoi saatjeh! is inderdaad goed teken! hihi ik doe van de week nog een keer een testje just to be sure is deze dan ook pos. dan ga ik mijn huisarts bellen
Weet zelf ook net dat ik zwanger ben.Heb ook nog steeds last van een ongi achtig gevoel in mijn buik,en ook in de liezen en zeurderig gevoel.Werd er al onzeker van.Maar lees nu dat wel meerdere dit hebben. Weet iemand hoe lang dit gevoel kan aanhouden?
Bedankt Jessica! Jij ook gefeliciteerd natuurlijk!We liggen dicht bij elkaar met onze prille zwangerschappen...spannend hoor!
Hoi hoi, Ik lees hier dat die krampjes dus vrij normaal zijn....ik ben vandaag er druk geweest met sjouwen van een bed ed. en heb gewoon af en toe steekjes...alsof je baarmoeder uitzet...me buikje word ook nu al wat boller...maar dat het ik de laatste dagen al vaker gehad dat dat komt in de middag...maar steekjes is dus normaal gelukkig... Allemaal gefeliciteerd en succes...liefs Eva
Ja, en dat bolle buikje ook. Je darmen zetten wat uit door het zwangerschapshormoon. Heb ik nu ook heel erg: kan het niet echt meer verbergen zo, haha. Maar het is dus nog niet van het beebje.
Ik maakte me ook wat zorgen over die krampjes. Het voelt een beetje zoals ongi-krampen. Gelukkig kunnen jullie me hier gerust stellen en hoort het er blijkbaar bij!
Hey allemaal! Ik ben bezig met mijn tweede ronde nadat ik lang de pil heb geslikt. Ik ben gelukkig al twee keer ongesteld geweest dus ik denk dat mn cyclus weer heel snel normaal is. Maar omdat ik (heel stom, toen was ik er nog niet mee bezig) niet weet wanneer de eerste ongesteldheid precies begon (ergens begin december), weet ik niet wanneer ik kan testen! Ik kan wel het langste rekenen maar dat is dan 35 dagen en zo lang kan ik geloof ik niet wachten. Ik heb mijn baarmoedermond gevoeld op het moment dat ik dacht dat ik mijn eisprong had, deze voelde inderdaad heel zacht en week aan, een paar dagen erna voelde deze harder aan. Ik vroeg mij af, kan ik er denken jullie zeker van zijn dat dat mijn eisprong was en dat ik er 14 dagen bij kan tellen om te weten wanneer ik kan testen? Ik heb vanaf een aantal dagen heel veel prikkels in mn buik, die bijna kriebelen. Herkennen jullie dit en kan dit een symptoom zijn? Ik heb nog nooit zo's langdurige buikpijn gehad en ik denk nu steeds dat ik zwanger ben omdat ik het zo hoop! Verder heb ik heel vet haar en was ik vanmorgen misselijk, maar dat heb ik wel vaker gehad. Ik heb een test die 6 dagen van te voren kan testen en ik kan niet meer wachten maar ik vind het zo stom om er een te verspillen. O ja nog een vraagje, mag je in de eerste weken wel rauwe tonijn eten? Ik hoop van jullie te horenm, verder allemaal heel veel geluk! Groetjes Eitje
Ik ben idd ook blij om te horen dat het dus vrij normaal is. Begon me ook wel een beetje ongerust te maken.
Hoi hoi, Ik ben nu ongeveer 7 weken zwanger en ik heb nog steeds af en toe het gevoel dat ik ongi moet worden. In de eerste paar weken was dat helemaal erg. Ik dacht echt: oh, ik moet gewoon ongi worden. Maar het is nog steeds uitgebleven. Het is wel een heel vervelend gevoel want soms dan heb ik idd ook van die heel doordringende steken in mijn buik en dan denk ik: het gaat mis! Maar tot nu toe nog steeds niet gelukkig. Ik weet wel dat die krampen heel normaal zijn want je baarmoeder gaat zich oprekken en klaarmaken voor de kleine. Je baarmoeder hangt aan banden en deze banden rekken zich dan op en dat geeft die ongi-achtige pijn. Dus eigenlijk is het een goed teken! Tenzij er natuurlijk heftig bloedverlies en heftige krampen aan te pas komen, dan nog lees ik nog wel eens dat dit ook voor kan komen aan het begin van de zwangerschap en dat dat dan geen kwaad kan. Maar soms betekent het een miskraam... Liefs Farfan