Hallo Allemaal. Ik had gisteren ongesteld moeten worden, maar ben dat niet geworden. ( gelukkig) heb wel het gevoel dat ik ongi moet worden maar het zet denk ik niet door. heb ook was licht roze afscheiding bij het afwegen, en gisteravond had ik 1 druppeltje bloed. kan dit innestellingsbloed kunnen zijn of rekent dit gewoon mee als ongi. heb wel aan een test gedaan en die kwam negatief uit( helaas). is het ook beter om pas na 1 week een test te doen? alvast bedankt voor jullie antwoord
je kan in princiepe gewoon op je NOD testen,maar weet niet hoe lang je al van de pil af bent ( als je daar al aan zat) want kan ook ontpillen wezen waardoor je het soms later ( of eerder wordt)
Ik ben in september gestopt met de pil. heb de pil ook daarvoor 9 jaar geslikt. de vorige maanden hiervoor was ik precies aldoor na 28 dagen ongi, dus me cyclus was wel al iedere maand gelijk. ik wacht het nog wel ff af voordat ik weer een test ga doen!
hallo Ik ben in oktober voor het laatst ongi geweest. Heb in november erg veel last gehad van misselijkheid, nu is dat niet meer. in december de hele maand buikpijn gehad, en erg veel last van diaree, ben ook erg shaggi en er emotioneel en ben erg moe de laatste tijd. Slik al 9 jaar de pil maar niet op vaste tijdstippen en ga er soms slordig mee om zou ik zwanger kunnen zijn of ....... ik durf niet te testen. alvast bedankt