Overtijd

Discussion in 'Zwanger worden' started by SIM2502, Sep 19, 2022.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. SIM2502

SIM2502 Lid

Feb 25, 2019
    15
    2
    3
    Female
    Hey dames,

Ik heb normaal een cyclus van 29/30 dagen. Mijn langste cyclus ooit was 34 dagen. Ik zit momenteel op dag 35 met 2 negatieve testen. Vorige week heb ik de hele week in de avond ongi krampjes gehad, maar alleen vroeg in de ochtend en laat in de avond. Vrijdag was dat gevoel ineens weg. Verder heb ik een opgeblazen gevoel, voel ik me al een week wat ziekjes en heb ik totaal geen afscheiding meer..

Zijn er meer dames die dit herkennen? En wat is jullie advies? Over een aantal dagen nog een test doen? Of de huisarts bellen?

2. Babywishh

Babywishh Fanatiek lid

Jul 30, 2022
    2,065
    1,665
    113
    Female
    Ik zou geen huisarts bellen, misschien zit je nog niet eens op je nod. Je weet niet wanneer je eisprong is geweest, kan zijn dat die zomaar een week later was dan normaal dus dan is je nod ook later. Dat je langste cyclus 34 dagen was wil eigenlijk niks zeggen. Zeker als je nu nog negatief test. Dan denk ik dat je binnen een aantal dagen wel ongesteld word of alsnog positief gaat testen.
    Vandaag had je nog getest toch?

3. xReGgyy

xReGgyy Actief lid

Apr 8, 2022
    365
    236
    43
    Female
    Een cyclus kan altijd opeens afwijken, ik zou je daarom ook nog niet direct “overtijd” noemen als je niet zeker weet wanneer je eisprong was. Wellicht heb je gewoon een latere eisprong gehad. Persoonlijk zou ik de huisarts niet bellen, vraag me ook even af wat deze zou moeten doen. Als je testen negatief zijn verwacht je doorgaans ook geen positieve bloedtest namelijk. Ik zou het nog even afwachten, succes !

Share This Page