HALLO Ben ik weer ff..midweekje weggeweest veel gezwommen waarbij ik dacht "zul je zien..word ik dan natuurlijk ongi" maar nee..nu precies 10 dagen overtijd..nog geen nieuwe test gedaan, mn borsten zijn nog steeds gevoelig en zwaarder en mn onderbuik voel ik nog lichtelijk maar niet meer die felle steken. daarbij houd ik het gevoel dat ik steeds moet plassen en bij alles wat ik eet of drink gaat mn buik van binnen enorm tekeer, ik ben niet misselijk mn eetlust is ook niet anders maar voel me wel emotioneel en geen zin in intimiteit..ook heb ik al een paar weken meer last van witte afscheiding, komt het soms voor dat een zwangerschap niet zo snel via normale huistest te zien is? en alleen via bloed? zijn dit herkenbare symptomen? liefs lune
Alle thuistesten kan je doen vanaf de eerste dag dat je je mestruatie verwachtte. Nu dus. Succes. Elmo
ik zou eerst lekker thuis testen... Moct er nog niets komen en je bent nog niet ongi drie dagen later weer testen... Week later nog niets stap eens binnen bij je huis arts...
Je kunt zelfs met de matcare-testen vanaf 4 dagen voor je ongi moet worden, testen. Die test beweert dusdanig gevoelig te zijn dat hij dan al HCG kan meten en bij mij was dat ook :-D En inderdaad ook allang overtijd, dus hij zat er zeker niet naast. Maar ook Matcare adviseert eigenlijk te wachten tot je eerste ongi-dag, aangezien je misschien 4 dagen daarvoor moeite hebt om het streepje te zien en je dan onnodig gaat twijfelen.