Hallo allemaal, Ik heb me onlangs bij dit forum aangemeld, omdat ik zwanger wilde worden. Ik las al jullie berichtjes om me te informeren over van alles en nog wat. Ik heb nl. een gekke (lange) cyclus na het ontpillen en wilde weten of dat herkenbaar was. De tip van jullie was om bij Fertility Friend je cyclus bij te houden. Echt een gouden tip, want die berekende mijn eisprong en dus mijn NOD (na 60! dagen). Uiteindelijk heb ik inmiddels wel 3 x getest, maar ik blijk nu echt zwanger te zijn Echt geweldig!!!! Ik kan het nog niet geloven! Over 2 weken ga ik trouwen, dus dat is nog meer geweldig nieuws. En volgend jaar gaan we heel burgerlijk, haha, verhuizen naar een eengezinswoning. Ons geluk kan niet meer op!! Jullie allemaal heel erg bedankt voor jullie info en succes met zwanger worden en de zwangerschap!!!!
Dat is snel! Gefeliciteerd meid, geniet ervan! Ik wens je ook een hele leuke trouwdag toe Knuffel van An
Zeker snel. Het blijft toch een wonder hoor Maar goed, het is nog zo pril, ik hoop uiteraard dat alles goed blijft gaan...
Gefeliciteerd Jouw trouwdag kan niet meer stuk! Maak er een geweldige dag van. Het vliegt voorbij....
hey Wendy hartelijk gefeliciteerd met je zwangerschap , en ik wil jullie voor 1 juni een geweldige trouwdag toewensen met jullie 3tjuhs greetz astrid
Gefeliciteerd! DAs een mooi huwelijkscadeau! Ook alvast een fijne dag toegewenst met je bruiloft Liefs, COrina
Gefeliciteerd... en een fijne dag vast gewenst.. Maar wat is er burgelijk aan een eengezinswoning? hihi.. Of bedoel je het verhuizen burgelijk?
Gefeliciteerd met je zwangerschap En heel speciaal als je het ja woord geeft dat jullie met z'n drieen zijn.