Hoi meiden, Ik hoop dat één van jullie miss raad heeft met het volgende. Ik ben op 11 februari gecuretteerd na een zwangerschap die helaas niet zelf werd afgebroken. De groei is gestopt met 5 weken 3/4 dagen schatten ze in. Helaas zakte mijn HCG niet snel genoeg.. • 14/03 hcg 831 • 18/03 hcg 497 • 27/03 hcg 109 Vandaag 11/04 heb ik echt een tuurstreepje op een zwangerschapstest van de action (early), maar ook een positieve ovulatietest.. kan ik er vanuit gaan dat m’n ovulatietest betrouwbaar is? Zaterdag ook getest maar was toen niet zo donker als nu! Zal proberen een foto in te voegen. Roze test is de zwangerschapstest en de paarse de ovulatietest. Hoop zo dat we snel weer verder kunnen gaan proberen. Alvast bedankt voor jullie hulp.
Merk je andere signalen van eisprong? Het kan al best zo zijn, maar de donkerdere teststreep op je ovulatietest van vandaag kan ook door meer geconcentreerde urine komen.
Nee nog niks, maar merk daar sws niet heel veel van. Twijfel alleen of die streep ook door het restje hcg kan komen? Ook al is het amper te zien op de test. Ook was mn test t weekend veel lichter… zo irritant, wil zo graag door maar het gaat zo langzaam en maakt het dubbel zo pijnlijk .
Ik heb zelf 6 weken geleden een miskraam gehad en nog een licht (maar donkerder dan tuur) streepje op de normale zwangerschapstesten, maar wel al een hele tijd ovulatietesten met tuurstreepjes gehad. Mijn ovulatietesten hadden ook echt een knalstreep toen ik nog zwanger was dus ik denk wel dat je er vanuit kunt gaan dat hij betrouwbaar is!
Ja, begrijpelijk.. ik zou dan iig de kans gebruiken en doortesten. Als ie dan redelijk snel afneemt, wat bij lh wel vaak zo is, zou ik er vanuit gaan dat hij inderdaad op lh reageerde. Evt kan je proberen te achterhalen of je wat eiwitachtige afscheiding hebt momenteel. Zou je op billings methode kunnen zoeken.
Super! Ja heb soms ‘gewone’ witte afscheiding en soms nog wat oud bloed, wisselt per dag. Dus vind het moeilijk daaraan vast te houden ik ga vandaag weer even testen, ben benieuwd of dit m’n piek was of omdat er nog een hele lage hcg waarde in m’n bloed zit. Heeft iemand ervaring met hcg laten prikken terwijl de test nog zo vaag was? Denk zelf dat m’n waarde rond de 5/6 zit
Ik denk dat dit idd nog een reactie op hcg is. Zaterdag was dat ws ook zo en als er toen al sprake zou zijn van een lh piek, dan zou hij nu al 3 dagen duren en dat gebeurd niet veel (veelal hooguit 48 uur).
Dankjewel voor je reactie! M’n ovilatietest van vanochtend met ochtendurine was negatief, wel nog een tuurstreepje op m’n zwangerschapstest. Dus denk dat ik m’n piek gister heb gehad.
Ovulatietest van vanmiddag was negatief. Zwangerschapstest was nog steeds licht positief, tuurstreepje. Binnen 1 min verscheen het… weet iemand wat dan ongeveer mijn hcg waarde is? Is gelijk aan die foto die ik eerder plaatste.
Excuus, heb hierover geen gelezen. Ten eerste wat naar van je miskraam, heel veel sterkte en hoop dat je snel weer zwanger mag worden. Dat geeft mij moed! Super ☺️ zo net ook weer getest nog een heel licht streepje op de zwangerschapstest (net als op de eerdere foto’s) ovulatietest is echt een stuk minder. Heb echt hoop dat m’n ei is gesprongen! Ben benieuwd wanneer.. dit was net; (onderste zwangerschapstest bovenste ovulatietest.
Oké ik heb miss toch niet m’n piek gehad deze week.. testte namelijk positief om 12 uur , die van net weer minder duidelijk. Zwangerschapstest was gister negatief, dus is geen hcg meer in m’n bloed. Snap er niks meer van, als ik nu echt een piek heb moet die van zo net ook positief zijn toch? bovenste is van 12u en de onderste van 15u.
Balen dat je geen duidelijkheid hebt zo Had je gisteren ook een ovu test gedaan? Zoja, hoe laat heb je de laatste gedaab?
Gister rond 10 uur en rond half 4 een test gedaan! Amper een streepje… lichter dan deze negatieve test. Word er echt gek van, maar kan t zijn dat m’n piek gewoon kort was? Of dat m’n urine nu minder geconcentreerd was dan vanochtend om 12 uur?
Normaal test ik sws altijd een dag positief, maar sinds die miskraam is m’n hele cyclus een zooitje… zal ik ervan uitgaan dat ik m’n piek heb? test voor de zekerheid morgen weer even rond 12u