zwanger maar helemaal geen symptomen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Miley30, 12 okt 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miley30

Miley30 Bekend lid

15 aug 2023
    765
    547
    93
    Vrouw
    hoi!

zijn er hier meer die geen enkele symptoom hebben / hadden tijdens de eerste weken?? ik weet sinds vorigge week dat ik zwanger ben (al heel vroeg positief getest) maar ben maar 2 keer echt misselijk geweest en dat ik wat menstruatiegevoel had. bij mijn vorigge zwangerschappen altijd al heel misselijk enz geweest dus totaal anders dan nu. ik weet dat ik me geen zorgen hoef te maken erover want het kan natuurlijk altijd anders zijn dan bij de andere zwangerschappen. ben trouwens wel heel erg moe constant en ga morgen even de huisarts bellen omdat ik al bijna een week heel erg aan de dunne zit.

2. lili13

lili13 Actief lid

21 feb 2011
    368
    276
    63
    Vrouw
    Hoi!

gefeliciteerd met je zwangerschap! :) de eerste weken voelde ik ook niets. Geen gevoelige borsten, geen menstruatiekrampjes van de groeiende baarmoeder, geen misselijkheid. Alleen had ik diarree en ook de moeheid. Na 6,5-7 weken begon bij mij de misselijkheid en iets later het overgeven pas. En dat heeft aangehouden tot 14 weken. Ik was een stuk minder ziek dan tijdens mijn MA. Gevoelige borsten kwamen ook pas in het tweede trimester. Ik was erg onzeker, want ik had die bevestiging niet voor mijn gevoel, maar was nergens voor nodig:) en er waren ook dames in mijn groepje die helemaal niet misselijk zijn geweest!

3. JupitR

JupitR VIP lid

13 mei 2020
    6.711
    7.189
    113
    Vrouw
    Vermoeidheid is ook zeker een symptoom! En misschien komt de misselijkheid nu later. Vaak beginnen symptomen vanaf week 6 of 7 echt op te vlammen.

Deel Deze Pagina