Ik ben zwanger, in ronde 2 al, heb net een test gedaan met avondurine, en zelfs dan krijg ik een streepje... morgen opnieuw een test doen... Onderstaaaande foto: rot te zien doordat de fotos niet groter kunnen hier... http://i7.photobucket.com/albums/y254/chanda_00/a.jpg grote foto
ey meid gefeliciteerd! Geniet ervan! Ook ik heb vandaag getest (4 testen shaam shaam) en bij mij is ie ook positief. Ook ronde 2. Ik ga kijken of ik er een foto van kan maken.
Hahaha superduidelijk zeg! Ik ga er morgen ook 2 halen denk ik Die test die ik hierboven heb gefotografeerd is nu wel een stuk donkerder, ik zie echt een lijn, en mn vriend zag het ook gelijk
super zeg! Ik kan het gewoon nog niet bevatten. Vanochtend weer een test gedaan en weer een plus. Ben blij als ik bij de HA geweest ben.
hoe kan het dat jij 6 dagen minder zwanger bent maar wel nog zoveel dagen meer te gaan hebt? Volgens mij klopt mn banner niet helemaal
hahaha dat doen we later pas he! heb al een babykamer, in december al opgehaald! Kast, comode, bedje etc alles mooi grenen voor 50 euro. Schuren en verven en tis af