Zwanger?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Madeliefff94, 13 okt 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Madeliefff94

26 mei 2023
    16
    2
    3
    Vrouw
    Afgelopen dagen heb ik getest met de normale sensitest dipstick zwangerschapstest. Gevoeligheid van 25.
    Op alle keren verschijnt er binnen de afleestijd een tweede streepje. Hij lijkt ook ietsje duidelijker te worden als ik naar vandaag kijk, tis in het echt héél licht roze en je kan hem met t blote oog gewoon zien. Mijn man ziet het ook. Daarnaast de KVtest gedaan, die lijkt dan eerst wit te blijven maar veranderd alsnog in een heel licht paarsstreepje. Normaliter als ik niet zwanger was bleven deze ALTIJD omowit.
    Ik weet dat ik nog even moet afwachten en het beste overmorgen nogmaals moet testen om te zien of er hopelijk een duidelijker verschil/oploop te zien is.

Ps. Ik had een positieve ovulatietest op 30 sept. Vandaar dat ik mijn dpo met 1dag zou kunnen verschillen zie foto. Ik verwacht dat dinsdag 15okt mijn NOD is.

benieuwd naar andermans ervaringen met mogelijk ook later duidelijke oplopende testen….

Bijgevoegde bestanden:

2. PippaLotta

PippaLotta Actief lid

13 jun 2019
    316
    284
    63
    Vrouw
    Volgens mij ziet deze oploop er prima uit! Het is nog licht maar ook begrijpelijk voor de termijn! Als ik goed tel, heb je je eisprong op 1 of 2 oktober gehad en ben je nu 11 of 12 dpo?

Edit: (voorzichtig) gefeliciteerd natuurlijk! :rolleyes:

3. Madeliefff94

26 mei 2023
    16
    2
    3
    Vrouw
    Ja klopt, zelf denk ik dat ook. Het zou heel goed kunnen. Dus we hebben positieve hoop.

4. Madeliefff94

26 mei 2023
    16
    2
    3
    Vrouw
    De testjes blijven heel licht, dus dacht dat Clearblue vast ook weer aan zou geven “niet zwanger zoals afgelopen vrijdag” maar niets is minder waar, hij was vanochtend juist positief! Ik kan het alleen zelf nog niet geloven. Tis toch echt zo!

Bijgevoegde bestanden:

Nola26 en Bluetique vinden dit leuk.
  5. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.918
    15.585
    113
    Nabij Utrecht
    Gefeliciteerd

6. dreumesje

dreumesje VIP lid

7 jan 2014
    7.562
    1.864
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd!

7. Madeliefff94

26 mei 2023
    16
    2
    3
    Vrouw
    Helaas ziet het er niet zo goed uit. Ik heb te maken met bloedverlies wat lijkt op menstruatie en ook de Clearblue test gaf vandaag aan “niet zwanger” en de dipstick is amper nog iets op te zien. Wrs hebben we te maken met een (vroege)miskraam. Volgende week een echo voor controle. Wij weten hoe niet vanzelfsprekend een zwangerschap is daar we dit al eerder hebben meegemaakt maar dan wat later.

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina