Hoi Allemaal, Na een eerdere miskraam ben ik nu inmiddels al weer 21 weken zwanger. Ik probeer er erg van te genieten, maar maak me telkens zorgen over de baby. Onbewust ben ik erg bang dat er iets niet goed is. De echos waren tot nu toe allemaal oke, dus ik heb geen reden om me zorgen te maken. Ik probeer erg van de zwangerschap te genieten, maar dit wil nog niet erg lukken. Ik ben pas gerust als ik die kleine straks geboren is, en alles blijkt goed te zijn. Is dit heel erg raar? En zijn er mensen die dit herkennen? Groetjes Margot
Ik heb er geen ervaring mee, met een mk. Maar snap echt wel dat je je zorgen maakt over of het wel goed blijft gaan. En natuurlijk ben je pas gerust als de kleine er is Toch proberen te genieten, de echo's waren goed. Groetjes Denise
Gefeliciteerd! En hopelijk zal alles voor de rest van de zwangerschap allemaal nog voorspoeding verlopen.
Ja,ik herken je verhaal heel erg goed! Wij hebben 10 jaar gewacht op ons 2de kindje,en voordat het zover mocht zijn heb ik een aantal keer miskramen gehad,waarvan 1 Buitenbaarmoederlijk(van 2-ling) In de zwangerschap van onze dochter Mirthe is de angst heel erg aanwezig geweest,maar op 15 november 2007 is onze dochter gezond geboren.. Ik heb zeker genoten van mijn zwangerschap,begrijp me niet verkeerd,maar de angst bleeg altijd in een hoekje! Geniet van je zwangerschap! Groetjes,Alida
ik heb er helemaal geen ervaring mee, omdat ik nog nooit zwanger ben geweest. Maar ik kan mijn eigen wel voorstellen dat je je eigen ongerust maakt, ook al is het onnodig, je doet het bewust toch. Ik denk dat iedere zwangere vrouw dat wel heeft. Maar probeer lekker te genieten van je zwangerschap. Het is zonde als je je hele zwangerschap alleen maar druk maakt.
gefeliciteerd! snap je ongerustheid. maar probeer er toch ook maar van te genieten voor je het weet ligt je kleintje in je armen wens je een voorspoedige zwangerschap
Van harte gefeliciteerd! Probeer er van te genieten meid! Bij het onderdeel miskraam zijn denk ik wel topics waar je je zorgen kwijt kan! Het is heel herkenbaar en logisch denk ik hoor, dat je wat voorzichtig bent. Elmo