baarmoedermond stand tijdens menstruatie.

Discussion in 'Zwanger worden' started by , Jan 27, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

Hey meiden, ik zit met een vraagje.
    Ik ben de donderdag op vrijdag ongesteld geworden.
    Donderdag begon ik al met roze bloed/slijm verlies en onder de douche heb ik mijn baarmoedermond gevoelt, en die was nog hoog.
    Die nacht dus ongesteld geworden, vandaag weer gevoeld aan mijn baarmoedermond gevoelt en hij is nog steeds hoog en hard.
    Vorige keer was het tijdens het bruin verlies al laag en bleef het laag tot na mijn eisprong.
    Vind het ook zo raar dat ik maar 1 dag echt ongesteld ben geweest, want op dag 2 begon het in de middag al veel en veel minder te worden.
    Ik zou gewoon 12 uur lang een tampon in kunnen houden, terwijl het dan maar voor de helft vol is.

Mijn vraag is dus: kan de baarmoedermond stand elke maand verschillen ?

2. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

Nov 16, 2007
    10,986
    116
    63
    hey heb niet zo veel verstand van de stand van baarmoedermond maar de laatste keer dat ik voelde was hij van mij behoorlijk laag. ben gister ongesteld geworden dus dat zou bij mij wel kloppen.
    Heb je verder ook klachten? het zou natuurlijk ook kunnen dat je zwanger bent. lees soms dat er ook meiden zijn die dan wat bloedverlies hebben. misschien toch even een testje wagen?

3. Niet meer actief

Nee heb geen klachten, alleen dat ik nu 's avonds vroeg al erg moe ben terwijl ik juist een avond mens ben.
    Maarja, denk niet dat ik zwanger ben ik temperatuur ook.
    De dag dat ik ongesteld was, was mijn temperatuur laag.
    Nu is het wel 2 dagen weer hoog zoals ik na mijn eisprong heb.

Ik ga binnen kort met persona werken (weet niet of je dat kent )
    En mag dus over een week gaan beginnen, en ik zie wel of die dan al positief is of niet.
    En als die positief is zal ik wel een testje wagen.
    Maar denk niet dat ik zwanger ben hoor.
    Vind alleen mijn baarmoedermond stand gewoon raar vergeleken vorige maand.

4. speeters

speeters Fanatiek lid

Nov 26, 2006
    1,410
    0
    0
    België
    Tijdens mijn menstruatie staat mijn baarmoedermond altijd erg laag, is hij behoorlijk plat en staat hij ver open.

5. Selina26

Selina26 Bekend lid

Nov 27, 2007
    935
    126
    43
    Female
    Mijn baarmoedermond staat nu zo hoog dat ik er bijna niet bijkom... En mijn temperatuur is ook nog steeds hoog. Ik moet een dezer dagen ongesteld worden. Wanneer komt die baarmoedermond dan naar beneden? Pas als je ongesteld bent?

6. speeters

speeters Fanatiek lid

Nov 26, 2006
    1,410
    0
    0
    België
    Ja, bij mij meestal pas als ik ongesteld was. Vaak had ik al wat bruinverlies of zelfs bloedverlies maar was mijn baarmoedermond nog hoog (lekker verwarrend ;))

Hopelijk blijft de jouwe hoog en de menstruatie ver weg ;)

7. Selina26

Selina26 Bekend lid

Nov 27, 2007
    935
    126
    43
    Female
    Ik hoop het ook! Ik heb echt al mijn zwangerschapsverschijnselen van een aantal weken geleden weer terug... Ik durf bijna te zweren dat ik...

8. LindaS

LindaS VIP lid

Oct 30, 2007
    5,417
    0
    0
    Even gepikt van het forum! :) Hoop dat je er iets aan hebt meis! :)

Hoe is het verder?

Kus

9. bianca kroon

bianca kroon Nieuw lid

Jan 28, 2008
    2
    0
    0
    hai ben nieuuw en zit nu al weer verkeerd

10. Niet meer actief

Thnx Linda, zal binnekort even lezen.
    Ik ga nu slaapie doen.
    Heb buikgriep.
    Tot snel als ik weer beter ben xx

11. judibi

judibi Bekend lid

ik heb ondertussen alle mogelijke combi's gehad met de stand van mijn baarmoedermond! voor ongesteld zacht en erg open, tot vorige cyclus heel hoog, hard en maar iets geopend. maar was echt niet zwanger, want dat heb ik voor de zekerheid extra gecheckt... :cry:

12. Niet meer actief

Toen ik vorige keer ongesteld was bleef mijn baarmoedermond hard en laag.
    Tot mijn eisprong.
    Maar deze keer niet dus, deze keer is het hoog en hard terwijl mijn menstruatie al over 3 dagen is.
    Ik zal straks tijdens het douchen weer voelen, en zal morgen wel verslag doen haha.

13. Blub76

Blub76 Actief lid

Jan 29, 2008
    336
    0
    0
    nagelstyliste
    papendrecht
    Als je je baarmoedermond wil leren interpreteren moet je iedere dag op dezelfde tijd voelen. Niet de ene keer om 9 uur in de ochtend en de dag erna pas in de avond,dan lukt het dus niet. Je kunt echt pas wijs worden uit de standen als je dit al een paar cyclussen hebt gedaan. Het is best lastig om het goed te onthouden ook. Ik schreef het meestal op.

succes

14. Niet meer actief

Ik douche elke avond ongeveer de zelfde tijd.
    Dus dat ongeveer zelfde tijd stip lukt wel hoor ;)

15. Niet meer actief

Nog steeds blijft mijn baarmoedermond hoog.
    Welke stand dan ook ( doe altijd meerdere standjes )

Share This Page