Hoi allemaal, Wou even vertellen dat ik ook zwanger ben. Kan het niet geloven. Ik heb tot vorige maand microgynon 50 gebruikt en dacht dat ik allerlei ontpillingsverschijnselen had. Me vriend had al zo' n vermoeden. En vanochten dacht ik ik zal even bewijzen dat je ongelijk hebt en ik nog niet zwanger ben. En toen was de test (ik was echt heel verbaast) positief!!! Nou ja ik moet echt nog even wennen aan het idee. Groetjes, Blossom
Hoi Bar, Ja de verschijnselen die (zoals je op deze site leest) horen bij het ontpillen. Maar ja het waren dus duidelijk geen ontpillingsverschijnselen maar zwangerschapsverschijnselen. De bekende veel plassen obstipatie heel erg moe pijn in me borsten (vocht uit me borsten) misselijk duizelig pijn in de zijkanten van me onderbuik. Best wel veel he nu ik het zo lees. Daar komt bij dat omdat ik een zware pil heb geslikt dat ik dacht dat het minstens een half jaar zou gaan duren. Zo zie je maar weer. En jij heb jij veel verschijnselen en was jij hiervoor ook aan de pil?? Groetjes, Blossom