Ben gister naar de HA geweest voor een test en de 2 roze strepen lichten gelijk op, ik kan het nog niet geloven dat ik zwanger ben! Emma zou het prachtig vinden, want ze is de hele tijd al met "baby's" in de weer. Ik baal alleen een beetje, want ik heb al twee dagen gigantische keelpijn en ben al bezig met thijmsiroop, kamille thee en wat zuurtjes maar het helpt allemaal niks. Heel af en toe neem ik een paracetamol omdat ik anders echt niet kan slapen, maar ik probeer dat ook zoveel mogelijk te beperken. Alle tips zijn hier welkom hoor!
Gefeliciteerd! En tips...helaas, heb ik niet voor je! Een paar daagjes wachten en dan is het vast over!
GEFELICITEERD! geniet ervan! hier ook onwijze last vd keel veel koud drinken en alle middeltjes en dan zou het binnenkort weer over moeten zijn paracetamol mag je trouwens gewoon nemen hoor zei mijn VK maar geen ibrobufen ofzo... succes ermee!
Gefeliciteerd en jammer genoeg heerst het verschrikkelijk die griep verschijnselen niks aan te doen ! Liefs Bizzy