hallo allemaal 1 week voor dat ik ongi moets worden waren mijn borsten al een hele maat gegroeit dus ik had al zo'n idee maar een test gedaan of eigelijk 2 en allebei positief yes! 4 weken zwanger wel weer onwerkelijk maar wel heel leuk en vanmorgen ontdekte ik ook nog eens een knobbeltje in mijn borst wel geschrokken) maar meteen een afspaak gemaakt met de dokter en donderdag moet ik er heen. wel eng
Gefeliciteerd met je zwangerschap, geniet ervan. Het kan zijn dat er een kliertje opgezet is door de hormonen. Ik hoop voor je dat het niks ernstigs is. Liefs wolly
Gefeliciteerd met je zwangerschap. Een hele fijne tijd gewenst en geniet ervan. Ik denk ook dat het gewoon een opgezet kliertje is door de hormonen, maar in ieder geval goed dat je er even naar laat kijken. Dan heb je in ieder geval wel meer zekerheid wat het is. Succes ermee en hopelijk is het niks ernstig. Liefs Hummel.
Hallo Polly, Gefeliciteerd met je zwangerschap. Dat knobbeltje in je borst had ik ook. Niks ernstig hoor. Maak je niet druk, maar toch goed dat je naar de dokter ben geweest. Ik ben nu 10 weken zwanger en voel dat knobbeltje weer in mijn borst. Ik was hiervoor 2 keer geopereerd aan mijn borst, was een vochtophoping, hebben ze het weggehaald. Maar het was niet kwaadaardig.Maar wou er wel van af. Nog veel succes, liefs Reyhan
Bedankt voor al jullie lieve reacties Ik kom net van de dokter weer en waarschijnlijk is er niets aan de hand omdat je borsten nou eenmaal erg bezig zijn met het zwanger zijn. Ik moest alleen over een maandje nog even terugkomen voor de zekerheid en daar ben ik wel erg blij mee. Ik heb nu al bijna 2 cupmaten groter als normaal en de vorige zwangerschap ging ik ook al van een c cup naar een f cup Das toch nie normaal?! : groetjes polly
ik heb het ook gehad! vorige week woensdag ontdekt en zaterdag kwam ik er achter dat ik zwanger was... gister naar het ziekenhuis geweest voor een echo van mn borst omdat een mammografie niet mag bij zwangerschap. en het is een ciste en het is heel onschuldig en het hoeft er ook niet uit! ik ben blij dat ik nu weet dat er niks ernstigs aan de hand is en kan gaan genieten van de zwangerschap! ik zou je maar niet al te druk maken hoor! liefs yvonne
Hey meis, Gefeliciteerd met je zwangerschap ! Gelukkig was het knobbeltje niets ernstigs. Ik ben pas 4 weken en 5 dagen zwanger maar mn borsten springen zowat mn bh uit hoor Vind het ook niet normaal ! Hoe ga ik zo nog 3 maanden verbergen dat er een kindje op komst is ?
Heel hartelijk gefeli. Onwijs gaaf. Ga naar de dokter! Ik kan je idd zeggen dat het waarschijnlijk een opgezette klier is, vooral als hij een beetje pijn doet. Dit heb ik ook. Overigens was dit de eerste teken dat ik een hormoonsverandering in me had (enzo). Ik had er namelijk ook last van toen ik voor het eerst ongi. Jedid-Jah
Bedankt voor de reacties ik moet over 3 weken weer naar de dokter het knobbeltje is nog niet weg dus zal de dokter er opnieuw naar kijken. moet maar gewoon afwachten en inderdaad is het erg lastig om je zwangerschap nog een beetje verborgen te houden met veel grotere borsten strakke shirtjes maar even in de kast laten liggen