Hallo allemaal, Ik ben sinds deze maand ezig met ovu testen van MatCare. Sinds dag 8 elke dag rond 12.00 uur. Ook 4 uur niet geplast en 2 uur niet teveel gedronken. Vandaag zit ik op dag 18 van de cyclus, dus de vruchtbare periode moet eigenlijk al duidelijk zichtbaar zijn. Toch heb ik alleen een heel licht zichtbaar streepje op de ovu test. Heb ik nu te weinig hormonen of is mijn ei er nog niet geweest? Wel heb ik al een aantal dagen lichte buikpijn bij mijn baarmoeder. Graag jullie hulp. Groetjes Natascha
Hmmm heb je elke dag al een licht streepje gehad? Bij mij was het streepje niet zo donker als de controle streep, maar de dagen ervoor en erna had ik helemaal geen streep. Dus denk dat ik wel die dag mijn eisprong heb gehad. We hebben goed geklust toen, en nu ben ik zwanger. Ik gebruikte ook die van Mat care
Hoi, Ik gebruik ovu-testen van de apotheek dus ik ben niet bekend met die jij gebruikt. Bij mij is wordt mijn ovulatie zichtbaar doordat de test daarvoor een licht streepje geeft. De test die ik dan de volgende dag doe, geeft dan een dikke vette streep. (althans dat is me alle drie keren dat ik teste, zo gegaan). Dag 18 is maar mijn idee vrij laat maar ik denk dat het eerlijk gezegd wel kan? Heb je een lange cyclus ofzo? Succes! Lola2
Hoi Natascha78, Ik zit in hetzelfde schuitje, gebruik de ovu testen van Sensitest en zit ook op dag 18! Ik heb een paar keer een lichtroze streepje gezien maar ook 2x geen streepje.. Ik snap er niets van, dacht dat er nu wel 2 strepen zichtbaar zouden zijn Ik heb verder geen buikpijn oid.. hoop dat er iemand is die ons gerust kan stellen en weet hoe dit nu komt? Ik wens je iig suc6 en misschien hebben we 1 dezer dagen wel 2 strepen, wie weet
De dagen ervoor had ik helemaal geen streep. Nu al een paar dagen een lichte streep. Dezelfde situatie, denk ik. Ik denk niet dat we nu te laat zijn. Mijn cyclus verschilt van 28 tot 31 dagen. De klusdagen zijn al voorbij, maar een echte vruchtbare periode heb ik nog niet kunnen ontdekken. Tenzij die lichte streep geldt als vruchtbare periode. Dan zou het heel goed kunnen dat ik zwanger ben (door de lichte pijn die ik al een aantal dagen voel). Shit he, dat we ons ei niet altijd voelen.
Oh spannend voor je! Ik hoop echt dat je al zwanger bent meid We wachten nog even af wat de komende 3 dagen gebeuren gaat, wellicht dat we dan onze ei ontdekken en dan maar snel klussen! We houden elkaar hier wel op de hoogte! groetjes Mir
Ik heb ook ovu-testen gebruikt. Weet niet meer welk merk. Ik heb maar op een dag een heel licht streepje gehad en dat is achteraf wel de tijd geweest dat Nova verwekt is....
Dank jullie voor alle antwoorden. We hebben in ieder geval flink geklust toen ik de streepjes zag. Laten we maar hopen dat we hetzelfde geluk hebben als de ouders van Nova. Mir, succes Groetjes Natascha
ik moet zeggen dat ik met matcare en sensitest geen echt pos test heb gehad. alleen idd lichte streepjes maar die moet je als niet pos behandelen volgens de bijsluiter. heb nu clear blue gebruikt. kreeg overduidelijk een postest en daarna neg. heb wel een beetje het gevoel dat ik zwanger ben. ik herken de hele opvallende menstruatiekramp die ik voordat ik wist dat ik zwanger was van mn zoontje ook had. het is niet te vergelijken met gewone mens. kramp.
ik zit nu op dag 16 en heb al 6 dagen getest met matcare. buiten het controlestreepje blijft de test gewoon helemaal wit, zelfs geen heel licht streepje. ik maak me nu toch wel zorgen eigenlijk.. houdt dit in dat ik helemaal geen eisprong heb? mijn cyclus is nu al maanden tussen de 28 en 31 dagen. please kan iemand mijn vraag beantwoorden?
Ik heb ook net testen besteld (en ontvangen) van Matcare. Ik ga er over een week ongeveer mee beginnen dus ik zal mijn ervaringen ook even melden hier.
Ik heb zelf ook de ovu testen van matcare gebruikt en was er ook onzeker over. Ik heb idd nooit een streep gehad die duidelijk donkerder was dan te teststreep. Ik ben er toen maar vanuit gegaan dat de donkere streep die net niet even donker was dan de teststreep mijn ovulatie was. Nu sinds 2 maanden temperatuur ik erbij. De eerste maand dat ik dat deed zag ik mijn ovulatie overduidelijk en die werd bevestigd door de ovu-testen. Ik heb toen eerst met Matcare getest en toen er een redelijke streep verscheen heb ik de dure van CB uit de winkel genomen. En daar verscheen de volgende dag idd een smiley. Deze maand kon ik mijn ovulatie niet echt overduidelijk uit mijn tempertatuurgrafiek halen doordat ik geen dip in mijn temperatuur zag. Voor de nieuwsgierigen, de kaartjes staan in mijn album.
Nou, gaan we weer.... maandag een wat beter zichtbare roze streep (geen donkere streep zoals er in de gebruiksaanwijziging staat) en vanochtend was het weer een heeel lichtroze streep. Ik ben van slag, hier heb ik ook niet zo veel aan..of ik snap het niet Wat ik me nu afvraag, wanneer zal ik stoppen met de ovutesten voor deze maand? Zit nu op dag 20. Denk dat ik deze week maar af maak en dan afwachten.. We zullen het zien binnen 2 weken Natascha ik denk dat jij volgende week wel kunt testen of niet? Spannend hoor. Met Sensitest kun je 4 dagen voor NOG testen, zeggen ze Meiden, fijne avond allemaal
Geduld is een schone zaak. De dikke strepen op de ovutest heb ik afgelopen donderdag en vrijdag gehad hoor! O Hoe gaat het verder met jullie ovutesten?
hey meiden Ik wordt hier ook gek van de ovu test Had ze vande week besteld en gister binnen gekregen Ik zit nu op de 4e dag van mn menstru dus dag 5 van mn cyclus zo nieuwschierig dat ik was heb ik gister avond een test gedaan 2 strepen werden zichtbaar bijna alle2 even donker net ook weer een ovu gedaan (was blijkbaar te vroeg want moet om de 24 uur wist ik niet) maargoed ook 2 strepen zie foto album. ook zoiets om gek van te worden hoe kan hij nou kleuren terwijl ik ongi ben :S ow ja mn cyclus is 28 dagen
Hey Twigger, Ik ben je bent ongesteld dus dan zou ik denken, dat kan niet MAAR de wonderen zijn de wereld nog niet uit, ik heb ook wel eens gelezen dat iemand toch zwanger bleek te zijn, dusse... wie weet! Verder heb ik er ook geen verklaring voor.. maar ik lees dat je cyclus 28 dgn betreft dus kun je eigenlijk pas op dag 9 beginnen. suc6 meid
hey mir, ja raar he de nest hoort nog niks aan te geven eigenlijk want dat kan pas vanad dag 11 ik snap er ook niks van :s maja