Hallo, Ik weet niet of ik zwanger ben (was ongepland), maar ik slik nog geen foliumzuur. Is het verstandig dat ik morgen zoiets ga halen, aangezien ik pas volgende week kan testen, of is dat niet nodig?
Volgens mij is dat wel beter als je dat gaat doen. het is ook voor vrouwen die zwanger willen worden en dan is het beste om gelijk te beginnen zodra je stopt met de pil (heb ik gelezen hoor) Dus ik ben sinds 3 dagen nu ook aan de foliumzuur.
Nee hoor. ik zou gewoon nu beginnen met het slikken er van! stel dat je niet zwanger bent slik je in iedergeval voor de volgende ronde al foliumzuur. natuurlijk hoop ik dat je zwanger bent natuurlijk, maar zou gewoon morgen beginnen met foliumzuur. Suc6 en hou ons even op het hoogte als je hebt getest! groetjes Anna
zou ook aan de foliumzuur gaan beginnen als ik jouw was. ikheb precies hetzelfde gehad tijdens de zwangerschap van mijn dochter. was ook niet geplant en ben met foliumzuur begonnen toen ik net wist dat ik zwanger was. ze is gezond, dus is niet heel erg als je nu pas begint. ik ben nu wel weer aan de foluimzuur omdat we aan het tweede denken. succes met het testen volgende week ann