Hoi, Ik ben nieuw op het forum, maar las zo veel herkenbare verhalen dat ik me ook heb geregistreerd. Ik ben nu 8 wk en 3 dgn zwanger en ga vanmiddag voor een echo. en ik ben zoooooooooo...nerveus! ik heb vorig jaar april een miskraam gehad (bijna precies jaar geleden..), nadat we net onze ouders hadden verteld. na 9,5 wk. mijn schoonzus was even ver en gelukkig voor haar ging alles goed, maar toch zuur voor jezelf ergens.. Na curettage bleek ik ook nog vleesboom te hebben en moest ik weer geopereerd worden om monster te nemen. dat was september. hij zit er nog, maar schijnt verder niet veel kwaad te kunnen. nu eindelijk weer zwanger, maar ben zo bang dat het weer niet goed is dat ik nog helemaal niet blij heb durven zijn. Hoop dat echo vanmiddag goed is, maar zal komende weken toch nerveus blijven ben ik bang... Dat ik zo nerveus ben komt ook omdat mijn symptomen laatste week flink zijn afgenomen. ben nog wel wat misselijk af en toe, maar borsten zijn helemaal niet gevoelig meer. vorige keer bleven ze echt groeien en heel gevoelig zijn... weet dat het moeilijk vergelijken is, maar kan nergens anders meer aan denken nu. en moet nog opdracht voor een opleiding inleveren...hmmm.. We zullen het zien vanmiddag of het geluk ons toelacht dit keer!
Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap En veel succes dalijk bij de eerste echo..spannend hoor. Liefs Starry
Gefeliciteerd met je zwangerschap. Heel veel succes bij de echo vanmiddag hopelijk is alles goed. Liefs wolly
Oh, ik hoop zo voor jullie dat het goed mag zijn! Ik weet wat het is om het vertrouwen een beetje kwijt te zijn. Vanmiddag weet je gelukkig meer. Laat je het ons weten? Ik ben mijn duimen blauw aan het draaien voor jullie! Veel succes!
Hi allemaal, wat een superlieve reacties allemaal! Dat is toch wel erg prettig aan dit forum dat iedereen zo met je meeleeft! echt bedankt! Maar kom net terug van de echo... goed nieuws en wat minder nieuws.. Het goede nieuws is dat het hartje klopte! heerlijk! 1 zorgje minder. Maar helaas zagen ze wel dat de myoom was gegroeid tot 3,5 cm en ook nog dat er een vochtblaasje zat bij een van de eileiders...van 6 cm! Heeft iemand dat wel eens gehad? toen ik vroeg of het kwaad kon, zei ze dat ze het in ieder geval in de gaten zouden houden... dat moet je eigenlijk niet tegen mij zeggen... het lijkt elke keer wel wat.. Maar probeer toch maar op het goede nieuws te concentreren! op 16 mei krijg ik weer een echo en direct nekplooimeting. weer duimen dat het kindje ook dan weer gezond eruit ziet!
Nou je hebt in ieder geval het hart je gezien en de rest komt van zelf wel toch. Probeer je er maar niet te druk over te maken..... Dikke kuzz en succes milou