Hoi Allemaal, Ik zal mezelf ook eens even voorstellen: Ik ben Wieteke 33 jaar, en helemaal gelukkig, omdat ik nu 5 weken zwanger ben, van ons eerste kindje samen. Mijn vriend heeft wel al een dochtertje van 5 uit een eerdere relatie, een schatje en als het allemaal goed gaat, komt er hopelijk een schatje bij....Moet eerlijk zeggen dat ik 't nog allemaal erg onwerkelijk vind, je voelt van alles veranderen in je lichaam en je weet het allemaal nog niet goed te plaatsen...denk dat dat erg herkenbaar is bij de meesten vrouwen...maar niettemin ben ik mezelf natuurlijk ontzettend aan het verdiepen omtrent de zwangerschap etc etc ! Ik hoop dan ook, dat ik hier op het forum veel informatie en tips zal gaan vinden en natuurlijk het belangrijkste 'n hoop lol en steun voor en met elkaar. Liefs Wieteke
Hallo Ik ben nu 5.5 weekjes ongeveer even lang Ik ben heel erg bang dat het mis gaat en heb echt geen verstand ervan hoe en wat t allemaal moet gaan doen en wat je wel en niet moet voelen echt raar allemaaal he?IK moet als alles goed gaat met kerst bevallen en jullie? X
Hoi Anita, Voelt idd erg onwerkelijk allemaal. Ik moet je dan ook zeggen dat ik al aardig wat sites bekeken heb omtrent zwangerschap en daardoor ook weer wat geruster ben gesteld. Vandaag hebben ze me vanuit het werk echter wel naar huis gestuurd omdat ik ontzettend misselijk werd moest overgeven en werd erg emotioneel ( zal er denk ik ook mee te maken hebben dat ik al bijna 3 nachten amper heb geslapen ) heb jij daar ook last van dat je slecht slaapt? Ben uitgeteld op 23 december, dus net zoals jij een kerstkindje! JIj ook heel veel toi toi..... Liefs Wieteke
Eyy Ja ik heb geen last van misselijkheid enz Ben wel elke dag doodmoe.. En het slapen gaat wel ik slaap vrij goed gelukkig Dat is echt minder als je last van van alles heb maar ja we krijgen er iets moois voor terug Ik heb 26 mei de 1ste echo... En ben ook op 23 dec uitgerekend! Het is wel fijn als je met iemand contact hebt die ongeveer even ver is. Ik heb geen mensen in mijn omgeving die er veel verstand van hebben. Hoop dat alles goed verloopt! X
Hoi Anita, Wat toevallig dat wij beide op dezelfde datum zijn uitgeteld Ik moet de verloskundige nog bellen voor een afspraak, zal ik straks meteen maar eens even gaan doen. Is inderdaad leuk dat wij even ver zijn! Ik ben nog niet zolang geleden verhuist vanuit het Zuiden naar het Oosten, en ken hier dus ook nog niet zoveel mensen, dus des te leuker is het, als je hier op het forum je verhaal of vragen kwijt kan. Jij ook veel suc6 Liefs Wieteke
Wieteke en Anita, beide gefeliciteerd Wat leuk dat jullie op dezelfde datum uitgerekend zijn! Hoewel ik normaliter 'dood' ben als ik slaap, heb ik sinds een weekje ook steeds vaker last van slaapproblemen, helaas. Dan lig ik te woelen, ga piekeren over van alles, voel m'n zere borsten, lichtelijk misselijk etc. Niet prettig dus, nee. Maar het gaat hopelijk wel weer over, het zijn allemaal normale verschijnselen.
eerst en vooral beiden hartelijk gefeliciteerd. ik ben uitgerekend voor eind oktober... was ook misselijk en al die dingen gelukkig is dat nu wat geminderd... al ben ik wel nog overgevoelig voor bepaalde dingen en vaak moe ik probeer van elk kwaaltje net zo te genieten als van de goede dingen want zwanger zijn is toch iets dat je niet voor altijd bent he
Gefeliciteerd dames! In de het topic bevallingslijst, kun je kletsen met dames die rond dezelfde tijd zijn uitgerekend. Dit topic is echt alleen maar om felicitaties in ontvangst te nemen. groetjes prinses (moderator)