Pas lid van dit forum en uitgerekend voor 11 februari 2007. Vierde kindje, tweede huwelijk. En 'oudere moeder'.
Ben niet gewend op een forum te schrijven, dus hoop ik dat dit goed gaat. In augustus word ik 44. Ehh... foutje. Ben 44, word 45! Ons kindje is uitgerekend op onze tweede huwelijksverjaardag. Ondanks de leeftijd (mijn man is ook nog eens tien jaar ouder dan ik) wilden we het 'één keer' een kans geven. En ja, meteen raak! We zijn superblij met onze 'nabloei'. Mijn man heeft een volwassen dochter uit zijn eerste huwelijk en ik heb er ook drie, waarvan de jongste 17 is. Alleen mijn middelste dochter weet al dat ik zwanger ben: heeft de predictor-stick in de bureaula zien liggen (nochtans goed verstopt) de dag nadat we hadden getest... Ze leeft enorm mee, is wel leuk. Hoe de andere dochters zullen reageren, weten we nog niet. Mijn stiefdochter is zelf al moeder en mijn oudste eigen dochter is het huis uit. Nog moeders in dezelfde situatie? Is er iemand die ondanks alle waarschuwingen ('begin er niet aan! Je hebt nu je vrijheid! Je zou al wel oma kunnen zijn! En wat als het gehandicapt is?') toch de stap heeft gezet of zou willen zetten? Ik ben benieuwd...