Zwanger?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Ilse 1980, 12 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ilse 1980

Ilse 1980 Lid

12 mei 2008
    6
    0
    0
    Hallo,

Wie kan mij wellicht een beetje geruststellen?
    Wij zijn al een poosje bezig om zwanger te worden.
    nu is mijn laatste NOD op 11 april geweest. Sinds 4 mei ben ik heel erg misselijk geweest (buikpijn, overgeven). Sinds gisteren gaat het wel weer iets beter. Heb ook super gevoelige borsten, net name mijn tepels.

Ik heb al een paar testjes gedaan maar deze waren negatief. Mijn cyclus is niet regelmatig, maar de laatste 2 keer was deze 40 en daarna 38 dagen.

Kan het zijn dat je je al zo (misselijk) voelt en zwanger bent terwijl je waarschijnlijk pas rond 15 mei je NOD zou moeten hebben en daarom testjes nog niet positief zouden zijn?

Wie heeft hier ervaring mee en zou mij meer kunnen vertellen?

Alvast bedankt!

Groetjes Ilse

Edit moderator: verplaatst naar Eerste Symptomen. Wil je erop letten waar je iets plaatst?

2. bloemetje85

bloemetje85 Actief lid

11 mei 2008
    113
    0
    0
    utrecht
    Hoi Ilse,

Ik kan hier geen antwoord op geven, want zit in zelfde schuitje.
    Mijn nod is 16 mei. En ik heb ook aantal vage klachten.
    Ik heb sinds vorige week donderdag vaak last van buikpijn, soort ongibuikpijn. ook af en toe licht misselijk gevoel en minder eetlust, ook snel genoeg. ook heb ik nu beetje droog tepelhof en bij eentje zijn bloedvaten duidelijker te zien, maar dat kan ook met het warme weer te maken hebben.
    Verder eigenlijk niet zoveel klachten.
    Is het goed als ik hier samen met jou afwacht? Op antwoorden, en onze nod?

Groetjes Bloemetje

3. Niet meer actief

Hallo dames,

bij sommige zijn de klachten er al heel erg vroeg, maar bij de meeste komen ze toch op z'n vroegst echt pas een aantal dagen voor je NOD.
    Ik sluit dus niks uit voor jullie.

Mijn NOD is de 15e, ik ben er gek genoeg deze maand erg nuchter onder.
    Terwijl mijn temperatuur deze maand stabieler en warmer is dan vorige maanden en ik een aantal sypmtomen heb. (vroeg wakker worden, heel raar en vaag dromen, pijnlijke borsten) Ook heb ik al van diverse mensen te horen gekregen dat ik een zachtere uitstraling heb.
    Het gekke is dat mijn tepels juist geen pijn doen en die kan ik normaal tussen mijn ei en NOD bijna niet aanraken.

Maar het meest opvallend is nog wel dat ik dingen die ik eerst vind stinken, lekker vind ruiken :(

Hebben jullie ook andere symptomen dan de maanden daarvoor?

4. bloemetje85

bloemetje85 Actief lid

11 mei 2008
    113
    0
    0
    utrecht
    Ik heb andere klachten.
    Vorige maanden had ik geen buikpijn tussen eisprong en nod,
    nu heb ik echt sinds woensdag donderdag vaak buikpijn.
    Dus ja, ook had ik het niet dat ik af en toe misselijk ben,
    ik vind dingen trouwens sneller stinken, dingen die me vriend af en toe keer maakt, van die noedels. vind ik zowiezo niet lekker ruiken, maar laatste dagen al heel niet.

ook ik droom laatste dagen vaag, kan dat ook een verschijnsel zijn van zwangerschap? ik droom vaak over wat er die dag gebeurd is, terwijl ik dat anders bijna nooit heb.

wat bedoel je trouwens met een zachtere uitstraling?

groetjes

5. Eppie25

Eppie25 Fanatiek lid

28 apr 2008
    1.039
    0
    0
    Brabant!
    Hoi Ilse,

Hier nog iemand die in hetzelfde schuitje zit als jij! Ik heb morgen mijn NOD en ben sinds afgelopen woensdag al niet echt lekker. Wat houdt dat in: misselijk, duizelig, last van mijn onderbuik, koffie smaakt me niet meer, slapen gaat niet lekker en de aders op mijn borsten zijn ook lekker duidelijk aanwezig! Ik weet dus ook niet of dat al kan of dat mijn lichaam me voor de gek probeert te houden! Wel lees ik hier op het forum wel vaker dat mensen voor de NOD al klachten hebben en dat ze dan zwanger blijken te zijn. Maar ik kan je er ook geen kant en klaar antwoord op geven. Succes en nog even afwachten.

X Esther

6. Niet meer actief

Hey spannend allemaal,

Ik ben ook vaak duizelig en vanmorgn misselijk enzo.
    Eerdere cyclussen heb ik wel gehad dat ik een wat sterkere geur had, maar nog nooit dat het totaal omslaat (wat is vies vond nu lekker vinden).
    Ook heb ik sinds vandaag een gespannen pijn aan mijn borsten.

En ondanks alles is de drang om te testen erg klein
    Heb er een heel rustig gevoel over.

Wat ik bedoelde met de zachtere uitstraling is vaak een iets rondere uitstraling, waardoor je zachter,liever ofzo lijkt. ook kan je gewoon ene zachtere utidrukking maken met je ogen, rustiger.

Hoop wel dat ik zwanger ben. En ik hoop ook dat we allemaal zwanger zijn hahah.

7. Niet meer actief

oh ja en ik droom echt extreem rare dingen,
    zoals rare dingen die gebeuren met mijn neefjes, ze zijn altijd in gevaar in mijn dromen.
    maar dan op een hele vage manier.
    Nu al een aantal dagen en normaal droom ik nauwelijks.

het schijnt zeker een verschijnsel te kunnen zijn.

8. Ilse 1980

Ilse 1980 Lid

12 mei 2008
    6
    0
    0
    Bedankt, ik ben dus niet de enige met deze "vage" klachten!
    We moeten dus nog gewoon afwachten...helaas.....

liefs Ilse

9. Eppie25

Eppie25 Fanatiek lid

28 apr 2008
    1.039
    0
    0
    Brabant!
    Ja alle dames met vage klachten moeten nog even wachten denk ik :)!
    Maar weet idd dat je zeker niet de enige bent. Zo heeft iedereen wel wat.

X Esther

10. bloemetje85

bloemetje85 Actief lid

11 mei 2008
    113
    0
    0
    utrecht
    Hoi,
    Hier ben ik weer even, ik heb sinds vanmiddag een hardere onderbuik, net onder me navel, heb ook rodere navel, maar ja waar dat van komen kan, ik zou het niet weten.
    verder nog zelfde, ik heb trouwens ook vage dromen, over de meest gekke dingen, of kinderen, of ik loop gevaar. haha, vreemd hoor.
    laten we hopen dat we allemaal zwanger zijn.
    groetjes

11. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    hallo ik zxit in het zelfde schuitje....nou laten we voor elkaar duimen!

12. Eppie25

Eppie25 Fanatiek lid

28 apr 2008
    1.039
    0
    0
    Brabant!
    Nou bloemetje nog een paar daagjes wachten en dan weet je weer meer. Ik hoop het voor je.

X Esther

13. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Belgiƫ - Antwerpen
    hee meiden! spannend voor jullie!
    In ieder geval zijn heftige dromen hebben zeker een symptoom (in mijn geval toch) er gaat geen nacht voorbij of ik droom heel intens en heftig!
    Dus hopelijk is dit een goed teken voor jullie ;)

14. sweet dreams

sweet dreams Niet meer actief

Haaiii!

Ik zit ook precies in het zelfde schuitje!
    Ook steeds misselijk en vage klachten vooral heeeel erg moe en stemmingswisselingen.
    Het vreemde is dat ik me de laatste dagen wel dood kan eten in een gefruite ui!
    Heel vreemd...

Naja laten we duimen voor ons allemaal!

XXX

15. OemHudaifa

OemHudaifa Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.074
    0
    0
    Huisvrouw and proud to be!!!
    Nou dames hier nog een : S

Ik moet het de 15e ook worden, maar heb sinds een aantal dagen last van aanhoudende misselijkheid (heel lichtjes) alleen vannochtend best erg en rommelende darmen/maag, maar de rest van de dag was de misselijkheid weg.

Borsten zijn niet normaal pijnlijk, wordt soms wakker ervan als ik op mn zij lig. Ze voelen beurs en tepelhof is ook anders. Voor de rest zit ik met allerlei andere vage klachten.

Iedereen in me omgeving vind me ook ineens anders.

Ach ja, ikzelf heb het gevoel dat mijn lichaam me voor de gek houd, we zullen zien.

Het is in ieder geval fijn om te zien dat ik niet de enige ben.

Ik hoop het allemaal voor jullie

groetjes

16. bloemetje85

bloemetje85 Actief lid

11 mei 2008
    113
    0
    0
    utrecht
    hoi, voor sommige komt het erg dichtbij.
    Gisteren had ik een harde onderbuik. tot net iets onder navel, nu minder maar heb het gevoel dat buik beetje gezwollen is, je ziet het niet maar als ik er aan voel wel.
    langs een kant denk ik dat me lichaam me voor de gek houdt,
    langs andere kant weet ik het helemaal niet.

liefs.

17. Ilse 1980

Ilse 1980 Lid

12 mei 2008
    6
    0
    0
    He meiden,

Nou, helaas voor mij.....ik had afgelopen vrijdag ook bloed laten prikken bij de huisarts (omdat ik dus echt heel erg misselijk ben geweest) en deze wees uit dat ik geen ontsteking had ofzo..maar ook dat ik NIET zwanger ben.

Helaas, er jammer..
    Maar ik vind het nog steeds vreemd dat ik al die symptomen heb...
    Ben ook nog niet ongesteld..maar een bloedtest is toch vrij precies, volgende maand dan maar weer een poging :D

Liefs Ilse

18. bloemetje85

bloemetje85 Actief lid

11 mei 2008
    113
    0
    0
    utrecht
    Hoi Ilse,

Misschien is die bloedtest te vroeg genomen, om te kunnen zien of het een zwangerschap is. Op sommige sites zie je staan wanneer je uitrekent wanneer je vruchtbaarst dagen zijn, wanneer positieve bloedtest mogelijk is, dat ik vaak maar paar dagen voor mogelijke positieve urinetest.
    Jammer dat je waarschijnlijk niet zwanger bent, maar erg raar van al die symptomen, heeft arts daar verklaring voor?

groetjes

19. sweet dreams

sweet dreams Niet meer actief

Haai Ilse!

Balen zeg van die bloedtest....
    Hopen dat je :evil: :evil: dan maar snel door mogen komen dan kan je weer verder!

Heel veel succes!

20. Niet meer actief

Hallo allemaal,

ik ben er ook weer.
    mijn dromen houden tot op hedennog niet op.
    ook begin ik om alles te huilen (heel vervelend)
    vanmorgen is mijn temp. 0,2 graden gezakt.
    Hij is nog steeds erg hoog maar ik moet morgen maar weer afwachten.

Normaal als ik overdag nog eens temp. (weet dat ik dat niet moet doen) dan is mijn temp ongeveer stabiel met de ochtend of volgende ochtend.
    Dus bij mijn vorige ongies zakte mijn temp ook overdag.
    Nu is hij weer dik hoog dus met spanning morgen vroeg weer tempen.

Weet een van jullie ondertussen al wat meer?

Deel Deze Pagina