hoi eppie, wij zitten ongeveer op dezelfde periode, jij twee daagjes vroeger, kunnen we gezellig samen in spanning zitten, we willen inderdaad een ei. haha. ik ga denk ik wel ovulatietest gebruiken. gewoon om ff te kijken of ik ook echt een eisprong krijg. dat lijkt me wel een geruststellend gevoel, maar je word toch ook echt enkel ongesteld als je een eisprong hebt gehad? of zie ik dat verkeerd. ja dames, ik ben echt een leek hoor groetjes.
He hier ook een leek, Volgens mij hoef je niet altijd een eisprong te hebben hoor. Maar als er niks innesteld wordt je ongesteld volgens mij! Maar kan er ook helemaal naast zitten hoor! Misschien dat iemand anders het nog weet? X Esther
Hoi, Lobj, heb jij daar idee van? of je man? als je geen eisprong hebt gehad. word je dan wel ongesteld? of moet je daar altijd eisprong voor hebben gehad als je de pil niet neemt? groetjes
Bij mijn weten als er geen eisprong is dan komt de bloeding heel laat of gewoon niet, je kan ze dan opwekken met hormonepilletjes. Maar als je geen eisprong had gehad dan waren de duiveltjes niet op tijd geweest hoor! X
Dank je, dus ik kan er wel vanuit gaan dat ik dan een mooie cyclus heb met een eitje dat elke maand komt? Liefs
aaah, dat is mooi te weten, wiiihiiii, eitjes heb ik wel dank je. en hoe gaat het met je? voel je je goed? x
Lieve meiden, Dit begint toch echt op een NOD-topic te lijken, daarom doe ik deze dicht. Jullie kunnen je aansluiten bij: http://zwangerschapspagina.nl/viewforum.php?f=65 groetjes prinses
waarom gaat dit op een nod topic lijken? het zijn gewoon informatie vragen die we aan elkaar stellen. :s
He meiden! Nou, helaas enorm balen maar ik ben dus vandaag ongi geworden.... Mijn cyclus is dus nu al 3x 40 dagen geweest! Is dit niet erg lang? EN wil dit dan zeggen dat de kans bestaat dat ik geen eisprong heb? Hoe kom ik hierachter (alleen met een ovulatietest?) Hoop dat iemand hier iets vanaf weet.... Groetjes Ilse
Hoi Ilse, Balen dat je ongesteld bent geworden, jammer meid. op naar de volgende ronde. had je veel klachten? Veel symptomen? Ik zou je geen antwoord kunnen geven op je vraag. Misschien andere meiden? liefs
Ilse : balen! Het zou kunnen, maar ik zou nu gewoon eens beginnen werken met ovu- test als ie nooit positief wordt gewoon eens naar de dokter stappen?! x
Ga ik denk ik ook doen.. We wachten dus maar weer even af.. Voor degene die zwanger zijn, super gefeliciteerd! Geniet er lekker van! Liefs
lieve meiden, Ik ben tijdens mijn werkreis naar Polen behandeld door een arts tegen muskieten- allergie. Ik moest op mijn buik liggen en ik dacht dat hij er een soort prrrrikweg op zou spuiten. In plaats daarvan spoot de verpleegster -die geen engels en duits sprak mijn Dexaven in... Dag erna kreeg ik een vreselijke bloeding die niet te stoppen was. Vreselijke pijn. Weer naar de doker daar... Ik heb een miskraam gehad. Zou dat de reden zijn dat de testen negatief uitvielen? Of zal dat klote medicijn het de das omgedaan hebben?
Hallo Dames! Hoe is het hier? Sorry dat ik zo lang niks van me heb laten horen maar was er even helemaal flauw van! @ MariaC Ik wil niet dom overkomen hoor... Maar wat zijn dexaven? Liefs
Sweet dreams: Dexaven is een medicijn http://pharmabook.net/en/gormony-i-ix-a ... saven.html zie link.... helaas las ik dit pas toen het al te laat was.
Ik heb een vraag, Ik zou eigenlijk rond de 25 mei ongesteld moeten worden,maar mijn ongesteldheid is uitgebleven.Nu heb ik gisteren 3(!) verschillende testen gedaan en ze zijn allemaal positief....dus dan moet ik toch eigenlijk van uit gaan dat ik echt zwanger ben?zo onwerkelijk! Ik ben helemaal niet misselijk,maar ik heb sinds een week wel echt harde buik,lijkt heel veel gas in te zitten.Ook weeig gevoel in mijn onderbuik alsof ik ongesteld ga worden en weeig gevoel in mijn rug af en toe. Iemand bekend met dit?Ik wil pas over paar daagjes naar de dokter,moet het even laten bezinken! grtjs
Heyy Lalaloesje! Gefeli! Als je een posi test hebt ben je toch echt zwanger hoor! Erg zijn wel meer die er helemaal geen last van hebben! Heel veel succes en geniet er lekker van! Liefs
@ Lalaloesje, jah hoor je bent echt echt echt zwanger! Bij mijs was het ook zeer onwerkelijk, maar nu wil ik dat die misselijkheid weg gaat Met mij gaat alles verder prima, ben vollop aan het genieten van de zwangerschap! x