Hoi Lobje, Hoe voel jij dat je baarmoedermond potdicht zit dan? Het is eerste ronde bij mij en merk dat ik hoop dingen toch nog niet weet. Hoe kan je trouwens voelen dat je baarmoeder groter word? hoger gaat liggen e.d? groetjes
Men vriend lief is dokter en voelt het us heel goed, maar meestal als ik ongesteld ga worden, zakt men baarmoedermond een beetje, maar nu is dat niet het geval en is hij ook nog eens "hard" zoals hij is paar dagen na men menstruatie en voor men eisprong, hard en niet "week of zacht" om het zo uit te drukke! X
Hoi, Ben bang dat ik het nog niet helemaal begrijp, hoe kan je dat voelen, welke plaatsen en dergelijk. Ik heb nu rondom mijn tepels dat ik mijn aders goed kan zien liggen. Van pijn aan borsten voel ik weinig. ik heb 5 jaar geleden borstverkleining laten doen, en ik heb vaak last van littekens, nu doen tepels wel pijn als ik eraan kom, en nog steeds die druk onder in mijn buik, ongesteldheidsgevoel, enkel heb ik dit al sinds vorige donderdag(toen was het ook innesteldag als het goed is). Maar heb geen bloedverlies of iets dergelijks gehad. Wel handig dat je vriend arts is. Groetjes
je baarmoedermond is de "knobbel" om het zo uit te drukken, op het einde (van je ingang) van de baarmoeder Ik kan hem voelen, manlief heeft me in begin wel wat moeten helpen, maar ik weet dus niet of elke vrouw dat kan! X
dank je wel, hihi, ik wacht vrijdag wel af. Misschien heb ik niet goed gelezen, maar in de hoeveelste ronde zitten jullie? groetjes
ohh ik ben ook zo overtijd... maar afgelopen maandag testte ik nog negatief... ik word zeg van de onzekerheid.... huisarts vind dat ik maar een maandje moet afwahten mischien cyclus overgeslagen
Hoi MariaC wil je huisarts niet testen op zwangerschap? zij hebben vaak toch gevoeligere zwangerschapstesten? toch lobj? of kan je die zelf ook verkrijgen? Hopelijk ben je wel zwanger, alleen jammer dat je huisarts niets wil doen. groetjes
de huisarts kan bloed prikken en kan dus veel naukeuriger je hcg gehalte in je bloed onderzoeken, dus een bloedtest geeft altijd zekerheid! X
Heyy meiden ik copier ff mn 'voorstellen' stukje als antwoord op jullie vragen Mijn naam is Maria, werkzaam in het onderwijs en dolgelukkig met mijn vriend. Enkele maanden geleden het verdriet gehad mbt tot een ooit eventuele ter zake doende kinderwens toen bleek dat mijn vriend bij de fertiliteitsarts een vruchtbaarheidsonderzoek had laten doen met bijzonder teleurstellende resultaten. Ik droeg al 3 jaar Implanon, en deze moest verwijderd worden en ik was aan het zoeken naar iets nieuws omdat ik voortdurend ongesteld was tijdens het dragen van implanon.... Toen opperde mijn vriend dat het misschien niet eens nodig (een nieuwe anticonceptiemethode) was omdat hij tien jaar geleden met zijn ex in de medische molen belandde omdat zij al wist dat zij verminderd vruchtbaar was, wel een kinderwens had en nu ivf wilde. Toen bleek dus ook dat hij niet al te goed scoorde.... Zo gezegd zo gedaan, en de resultaten waren een groot verdriet en een grote teleurstelling.... Dat ik nú nog geen kinderen wilde, wil niet zeggen dat ik het nooit zou willen en ik wil dat samen met mijn vriend beslissen en niet dat het op deze manier voor me besloten zou worden. Enfin... implanon midden maart verwijderd en 3 dagen laten behoorlijk herinnerd aan mijn redenen om ooit met de pil of onticonceptie te beginnen. Enorme borsten, zere buik, rug benen, hoofdpijn en 6 dagen bloeden. Kon haast geen tampon tegenop... echter.... Dat was wel meteen de laatste keer dat ik ongesteld geweest ben. 22 maart.... En ik denk echt dat ik zwanger ben... Maar.... al 2x negatief getest (afgelopen donderdag voor het laatste bij de huisarts) Ondanks de negatieve testen, smaken dingen me anders. Soms een beetje een zeep-achtige nasmaak.... ik moet zoveel plassen...ik heb al een week pijn alsof ik ongesteld ben, maar ben het niet... dizzy... en gewoon heel sterk het gevoel dat het zo is. (terwijl ik er nog helemaal niet mee bezig was) Maar ik heb totaal geen last van mijn borsten... Het idiote is... nu ik al ruim een week in de veronderstelling ben dat ik zwanger ben wil ik ook niets liever. En ik hou al van het kleine enorme wondertje in mijn buik zonder dat ik weet of het zo is. En eerlijk gezegd zou ik heel verdrietig zijn als het niet zo was nu... Wát nou geen ruimte in m'n leven, dan máák ik dat... Mijn vriend zou het geweldig vinden. Iedere dag verder die ik niet ongesteld ben vergroot onze hoop... Het bezoekje aan de huisarts afgelopen donderdag was ook bijzonder teleurstellend. Ik vertelde hem over mijn vermoeden en hij vroeg of ik onbeschermd gevreeen had, en ik vertelde dus het verhaal over mijn vriend enz, breekt hij me af: -nee dus, pfff heel verhaal...- dus ik al van: .... En ik had ochtendurine mee, wel van kwart over 7 en het was inmiddels half 11... en hij komt terug met het teststrookje: "Sja... ehmmm ja het eh... LIJKT erop, dat je... eh..... ehmm... *draaie het testje links en rechts*... dat je niet zwanger bent. Maar het zou heel goed kunnen dat je volgende maand wel bent.... Ja verdorie... dat weet ik zelf ook nog wel. Ik wil weten of ik NU zwanger ben... inmiddels weet ik - door deze website- dat ik misschien een verlate eisprong heb door de implanon en misschien nog maar een weekje zwanger ben oid of dat het hcg hormoon nog niet groot genoeg is.. maar zeg dát dan. Hij vroeg ook helemaal niet of ik wel zwanger zou willen zou zijn. Stel je voor dat ik de zwangerschap zou willen afbreken, dan is het van het grootste belang dat je weet of je het bent of niet toch? Toen vroeg ik aan m'n huisarts, sja zou het kunnen zijn dat ik een vleesboom heb oid? En hij weer: "nee hoor dat is het niet" HOE WEET JIJ DAT NOU? (dacht ik he, dat zei ik niet) maar in plaats daarvan klap ik dicht en zeg ik niets... aaarghhh.... Ik ga dinsdag maar weer testen. Ik vind het zo verwarrend dat alle verhalen zo verschillen.... En dat het vaker voorkomt dat vrouwen vaker negatief testen. Soms wel tot 3 mnd. zwangerschap. Mijn oma had dat ook. Oh... en ik hoop het inmiddels ook... Maar weet natuurlijk ook niet of alles wat ik nu voel niets meer is dan afkicken van Implanon.... Ik had overigens contact opgenomen met de fabriek van Implanon (klantenservice) en zij zeiden mij dat het hormoon na een week uit je lijf is en je dan weer de cyclus moet hebben die je daarvoor had... Hallo in ieder geval! Ik heb de afgelopen dagen al veel steun aan dit forum gehad! Groetjes Maria Mijn huisarts wil dus nog geen bloed testen.... naarling...l.
22 maart, is wel al heel lang he! Maar jah, gewoon nog wat afwachten zou ik zeggen! en over paar daagjes nog eens testje! X
ja inderdaad.... maar ik ben u ook weer zo misselijk en die zeep ijzersmaak is ranzig en mn magnum ruikt naar vlees blwwwuuughhhkkk
Goede middag dames, @mariaC: jeetje wat een verhaal zeg en dan nog zo'n eikel van een huisarts! Je voelt je zeker ook niet echt serieus genomen? Nou hier een beetje verwarring van mijn kant. Ik voel me beroerd qua misselijkheid en de duiveltjes zijn ook nog niet gekomen. Vandaag 1 dag overtijd, dus ik dacht: laat ik er een testje tegen aan gooien en : negatief ! Misschien had ik toch nog moeten wachten met testen? Ik voel me zo zwanger. Ben echt bang dat mijn lichaam me echt goed voor de gek houdt! Nou jullie zijn in ieder geval weer op de hoogte. X Esther
Heyy Eppie! Balen zeg van die test! Maar goed het zegt niks mijn moeder kon pas een paar week later posi testen! Laten we hopen dat dat bij jou ook zo is! Ik gun het iedereen (incl mezelf) echt vanharte! En het zou helemaal mooi zijn als iedereen van dit onderwerp echt zwanger zou zijn! Liefs
Hier ook misselijk hoor, voel me ook zwanger! Kga morge ook testje tegen aan gooie en hopen dat ie hartstikke positief is! Eppie25 gewoon over paar daagjes nog eens testje doen! Geen bloed = houd moed!
Ja idd, dus ik wach tnu ook maar weer even af. Wacht nu maar een weekje met testen ofzo. En anders hoop ik dat ik in die tijd toch ongi wordt, zodat we kunnen doorgaan naar ronde 2. Geen bloed is moed idd! @Lobj: wat spannend dat jij morgenochtend een testje er tegen aan gaat gooien. Ik hoop voor je dat ie vet positief is! X Esther
@ Eppie Je zit dus nog in je eerste ronde? Dan kan het ook goed zijn dat je eerst nog moet ontpillen.. Wil je niet ontmoedigen hoor want er zijn ook genoeg mensen die al zwanger raken in de eerste ronde.... Spannend he?!