Ook ik heb wat Hcg gepakt! Haha zijn er ook nog dames die roken? sorry kan er maar niet mee stoppen.. Hebben jullie vandaag ook allemaal zon pijn? Heb zo gigantische steken bij me liezen en naast me navel dat ik net lekker een potje heb gehuild! Voel me zo ellendig! Maar nog geen te bekennen
Nou dan maar hopen dat het dat is dan! Ik heb hier een onrustig gevoel in mijn buik (net of ik ongi moet worden), maar er is nog niks gearriveerd! En de misselijkheid komt ook vandaag weer met vlagen voorbij! Beetje the usual als de afgelopen dagen. Eten doe ik omdat het moet, maar zit het echt naar binnen te proppen. Hoef niet te braken (gelukkig). X Esther
Ik word erg gek van het wachten, en zeker met die druppel bloed. pfff, frustrerend is dit, weet je ik zal er maar vanuit gaan dat ik ongesteld word, en dan valt het mee als ik wel zwanger zou zijn. denk dat dat beste is.
Ja ik word ook gek van al dat wachten. Ik wil gewoon duidelijkheid: of ongi of een positieve test, maar dan weet je in ieder geval wel waar je aan toe bent! Dat onzekere gedoe is echt niks voor mij hoor. Jammer dat je je zo ellendig voelt. Ik heb een onrustig gevoel in mijn buik en met vlagen echt misselijk. Ook ik heb gerookt, maar ben daar begin april van de ene op de andere dag mee gestopt en moet zeggen dat het me prima bevalt. Soms heb ik het er ook wel moeilijk mee, maar de meeste tijd geen behoefte meer aan een peuk! Zet hem op, ook jij kan stoppen! X Esther
Ja dat is zo maar is vast wel heel moeilijk. Dat wachten dat kan ik echt niet hoor zo moeilijk maar ik heb me wel voorgenomen dat ik niet eerder ga testen als maandag.
knap hoor dat je niet eerder ga testen, ik wel denk ik, vrijdag.zaterdag. hihi dat is lang genoeg gewacht. nou dames, ik ga denk ik zo mijn bedje in, was er weer vroeg uit en morgen weer vroeg dag. welterusten alvast. groetjes
Ik wil niet eerder om een teleurstelling te voorkomen.. (naja als ik ongi word is het ook wel een grote teleurstelling) Alvast slaap lekker! Ik ga ook me bedje opzoeken. Slaap lekker allemaal
@ Sweet dreams:Ik vind het knap als je het tot maandag uithoudt zonder te testen. Ik wilde dat eigenlijk ook, maar ik was zo nieuwsgierig en ongeduldig dat ik toch vandaag getest heb en je ziet het resultaat. Stoppen met roken is ook heel moeilijk, maar je weet wel waar je het voor doet! @Bloemetje: ja misschien moet ik er ook maar gewoon vauit gaan dat ik ongi wordt. Valt het misschien alleen maar mee als het niet zo is toch? Over twee daagjes weet je meer! X Esther
Ik hoop ook dat ik het volhoud tot maandag maar heb geen testen in huis dus doe me best! Liefs en slaap lekker
Sweet dreams en bloemetje: weltrusten voor jullie, ik mag zo weer lekker gaan werken en dvdtjes kijken in de baas zijn tijd ! We spreken elkaar morgen wel weer. X Esther
Hoi Bloemetje, Ik werk in het ziekenhuis op de afdeling cardiologie. Over het algemeen slapen de mensen hier wel, dus heb ik nog lekker tijd voor mezelf 's nachts! X Esther PS: nog steeds geen duiveltjes hier!
Hoi Eppie, wat spannend voor je, hopelijk komt ongi niet en kan je snel positief testen, sinds gisteravond geen bloed meer gezien, misschien toch verloren druppel van mogelijke innesteling. gisteren wel even een behoorlijke kramp gehad, en die is ook weer weg, ook ga ik nog steeds erg moeilijk naar toilet, terwijl het tegen ongi aan meestal vaak en dunner is. (sorry dames) morgen the day. pff, hoop dat ik ze niet krijg. liefs
Dag dames! Deze morge werd ik wakker en ik naar toilet, ik deed testje en ik was meteen klaarwakker! Ik ben ZWANGER!!!! Jipiiii, ik meteen mijn man lief wakker maken, kreeg hij de tranen in zijn ogen! Ik strooi hier al vast hat hcg! X
Heyy Dames! Ik ben dus net wel ongi geworden! Naja dan weet ik iig waar ik aan toe ben... Maar goed dat neemt niet weg dat ik er flink de pest in heb.. En dan moet ik nu ook nog weer op de dierenambulance een vogel halen! Pff