wat goed nieuws dat je zwanger bent..gefeliciteerd...ik heb nog steeds niet getest...maar dat komt van eigens als ik er klaar voor ben...
We lopen al bij het zh.. toch deze keer echt het gevoel dat ik zwanger was.... Naja volgende keer beter hoop ik.. Het is alleen elke keer weer zon teleurstelling wanneer de op visite komen...
hoi, lobj, van harte gefeliciteerd meid, ooh wat super. ben erg blij voor je, en wat leuk dat je vriend in tranen schoot, heel veel succes met je zwangerschap, was het ook vandaag je nod? sweet dreams, jammer dat je ongi bent geworden, hopelijk ben je volgende ronde zwanger. neem maar wat hcg van lobj, vind ze vast niet erg ik ga morgen testen. sinds gisteren nog steeds geen bloed verloren, loop ook iets meer naar toilet, maar borsten zijn nu weer soort normaal, niet meer mn aders er echt duidelijk boven op, maar zie ze nog wel, de buikpijn die blijft nog steeds hetzelfde dan afgelopen week. ik heb de sensitesten, zijn die goed? groetjes
hoi, hier ben ik weer. ik krijg meer en meer gevoel dat ik morgen gewoon ongesteld ga worden, geen idee hoe ik daar nu in ene op kom, omdat ik afgelopen dagen net het gevoel had dat het raak is, misschien toch om teleurstellingen te voorkomen. buikpijn is nog steeds beetje aanwezig, vandaag geen vlagen van misselijkheid, ben enkel wel moe. wat ik normaal minder heb. Dus haha, ik weet het ff niet meer. liefs
Dank je wel allemaal! @ sweet dreams : aah, wat balen meisje! Jou tijd kom wel nog en je mag zeker wat hcg van mij hebben hoor @ lynn : dat je nog altijd geen test hebt gedaan na 7 dagen overtijd! Ik was 1 dag overtijd en kijk een dikke dikke streep! @ Bloemetje: Neen, mijn NOD was gisteren En ik duim voor je! dat het een positieve test mag zijn, wanneer je test, ho komt het dat je nu plots het gevoel hebt dat het deze maand niets word? X
Vanmorgen had ik opeens een heftige kramp in me buik en maag. en ook pijn bij plassen, wat ik wel eens vaker heb bij begin van mensturatie, maar nu ik meer heb gedronken vandaag is het weer aan het afnemen, heb de laatste dagen ook te weinig gedronken. buikpijn is weer stuk minder, maar zeker nog niet weg. Dus ik weet het helemaal niet, ik wacht ff af of ongi komt. Enkel gisteren dat druppeltje bloedverlies heb ik nog nooit gehad voor menstruatie, ook buikpijn zo ver ervoor nog niet. We zien het allemaal wel. Groetjes
geen idee, vandaag stiekem eentje gewaagd, eentje van sensitest, deze zei negatief. kon niet meer wachten, misschien daarom dat ik me zo voel. maar hopelijk krijg ik morgen geen ongi en test ik pas later posi. groetjes
Dank je lobj, Dat je me er mee doorheen helpt, vind het zo moeilijk, wil het zo graag en ga me op elke stukje hoop vastpinnen, misschien moet ik dat maar niet doen. Eventjes alles van me los laten. Dank je meid, wanneer gaan jullie het familie vertellen? of houden jullie het nog lekker geheim met zijn tweetjes? groetjes
We houden het nog eventjes geheim hoor ook al wordt dat hééééél moeilijk! Ik wil het van de daken schreeuwen! Na eerste echo zeggen we het aan dichte familie! Vandaag op mijn werk liep ik helemaal happy rond, paar vrouwelijke collega's je bent toch niet zwanger, want je gaat zo veel naar toilet! en Ik ma nee, gewoon blaasontsteking Haha ze hebben het nu al door! En je moet vooral de moed niet laten zaken! Ooit is het jou beurt wel! en als het deze maand niet is! dan misschien volgende maand! Maar jou tijd komt zeker! X
Hoi, Dat word nog moeilijk om het te zwijgen aan collega's. Haha, ze hebben het erg snel door. En als je het nu echt niet meer kan verzwijgen? dat ze het niet meer vermoeden maar zeker weten? Wanneer heb je eerste echo? Haha, veel vragen he, ook al misselijk? liefs
Nog niet naar VK gebeld, doe ik morge wel ofzo! eerst nog beetje laten binnendringe! Ja al een week misselijk elke ochtend weer! Maar nog maar 1X moeten overgeven. Als collega's het zeker weten, vertel ik het maar gewoon he Maar de blaasontsteking geloofde ze toch meteen , begonnen ze meteen eigen verhalen te vertellen ! X
Haha, Dan was je erg geloofwaardig, hihi, wel leuk om iedereen zo een beetje voor de gek te houden he. hahaha. geniet er maar lekker van, het is je van harte gegunt. Gr.
Haha, ja ik kan erg overtuigend zijn! Genieten doe ik er zeker van en jij niet te veel piekeren! Ik ga eten klaar maken! X
Hallo allemaal, Allereerst Lobj heel erg gefeliciteerd met jullie zwangerschap! En Sweetdreams.. het is erg jammer dat je nou toch die hele procedure in moet, maar nu maar hopen dat het daardoor sneller gaat. Misschien is het de eerste keer wel gelijk raak. En alle dames met een nega test en nog geen ongie... Geef de moed niet op, zolang je geen kan het nog alle kanten op. Hier zijn vandaag geen te bekennen. Wel de gebruikelijke kramp die ik normaal heb als ik dik een dag ongesteld ben. En de hele ochtend misselijk geweest, overdag alleen als ik te lang niet eet. Ook gaan mijn boobs meer pijn doen. Misschien dat ik zondag of maandag ofzo ga testen, maar zeker niet eerder dan zondag. Ga zaterdag de test in huis halen als ik dan nog niet ongie ben. Wordt er nu wel erg zenuwachtig van.. Vanavond wordt voor mij een avondje met vriendlief op de bank. Om van de spanning af te komen. Ben zo bang dat ze morgen doorkomen. grtss
Hi lobje, Ik zal proberen niet te veel te piekeren, dat lukt wel weer iets beter, haha, als het niet zo is, ja jammer dan, volgende keer beter. deborah, spannend hoor dat ze er nog niet zijn, hopelijk krijg je posi test het weekend. liefs
hey bloemetje wordt een spannende dag he morgen.. voor mij eigenlijk ook, gek genoeg heb ik pas het idee dat ik overtijd ben als ik morgen nog niet ongie ben. al wat meer klachten?