Hallo. Ik zag een forum vraag staan van de evuluatie test om eventueel zwangerschap te testen. Misschien kunnen jullie ons met brandende vragen helpen. Ik ben 35 jaar en mijn man 42 jaar. 10 april gestopt pil. 16 april eeste ongi dag beetje bloed 17 ook. 9 mei eisprong. 12 mei beetje bloed bij plassen en beetje pijn. 14 mei water laten onderzoeken en eventuele zwangerschaptest (kan dit wel al zo vroeg?). uitslag zwangerschap negatief blaasontsteking positeif. Kuur gekergen. 19 mei water laten testen. Geen bacterien meer. Tot de dag van vandaag nog steeds gevoelig bij plassen. De hele dag gevoel dat ik plassen moet. Ook slecht mijn plas kunnen ophouden. 16 Mei beetje bloedverlies ( kan dit de innesteking zijn geweest?) Gisteren een eisprong moeten hebben. Alleen al een paar dagen een vaag streepje met evuluatie test. Vandaag werd het streepje iets duidelijker maar nog vaag. Ben rond de innesteling en eerste eisprong misselijk geweest dagen lang. De dagen na eisprong weeig gevoel in buik hoger.5 cm onder navel Warm houden en wrijven hielp dan. Soms humeurig. steekjes in onderbuik. Nu de laatste week 5 cm onder navel drukkend gevoel dag na dag op de zelfde plaats, wel met vlagen. Dus niet contunue. Ben ook super te pas. Ken mezelf niet weer. En de hele week al een vollere bollere buik. Terwijl ik normaal een platte buik heb. Bij de eerste eisprong had ik dagen het gevoel van dan ik ongesteld moets worden en dat heb ik sinds de 16 e niet meer. Nu nog niet. Mijn smaak is anders. Bitter, vies. Onderrug gevoel. Denken jullie dat we zwanger zijn? Zou wel heel erg snel zijn maar toch......lezen we in het forum dat dit kan. En kunnen vrouwen nog een eisprong krijgen als men zwanger is??? Nee toch??? ps we hebben bijna alle dagen geklusd. hihi. hobby van ons. Rond de eisprong zowiezo alle dagen. hihi mvg Tamara en Hans.
Voor innesteling was dat veeeel te laat. Dat is ongeveer 10 dagen na de eisprong. Pijn bij plassen is waarschijnlijk van de blaasontsteking. Verder ben je net gestopt met de pil, en je moet er rekening mee houden dat je lichaam niet gelijk weer een regelmatige cyclus opstart. dat kan 6 maanden tot een jaar duren. Ook de klachten die je noemt kunnen van het ontpillen zijn. Maar natuurlijk; je hebt altijd een kleine kans om zwanger te zijn. Kan ook zijn dat je ei pas later is geweest. Maar de kans op zwangerschap lijkt me heel erg klein.
hallo Miez als ik goed geteld heb is het van 9 mei tot 16 mei 7 dagen. dan zit ik nog niet over de 10 dagen heen voor innesteling. er wordt toch van uit gegaan dat een innesteling 6 tot 10 dagen? Natuurlijk weet ik dat dit snel zou zijn. Stiekum hoopt iedere vrouw dat ze zo snel zwanger zijn. We wachten maar rustig af. Groetjes Tamara en Hans
Hoi Hans Tamara. Jullie vraag luidt : En kunnen vrouwen nog een eisprong krijgen als men zwanger is??? Nee, als je zwanger bent dan heb je geen maandelijkse eisprong meer. Simpelweg omdat er doordat je zwanger bent toch geen bevruchting meer kan plaatsvinden Gr yach.