hoi hier ben ik weer met een vraagje ik ben 8 april ongi geweest en dacht dat mijn nod vorige week woensdag/donderdag was een test gedaan donderdag omdat ik het nog niet was geworden maar die was negatief nu heb ik zaterdag een klein beetje bloed verloren nou ja donker rode afscheiding niet de moeite om een tampon nog inleg te gebruiken dit was maandag en dinsdag gewoon weer over nu ga ik net naar de wc en weer een beetje verlies niet echt het ongi boed zal ik ma zeggen nu hebben mijn vriend en ik zondag en maandag geklust en gister niet zou het iets te beteken hebben of zou het toch de opkomst zijn van mijn ongi? normaal heb ik dan wel last van mn rug en onderbuik en last van borsten nu niet alleen van mn borsten (ik had gister nog een test gedaan was ook negatief trouwens) mmmm raar allemaal een vrouwenlichaam ik slik trouwens al jaren geen pil meer vergat hem toch de hele tijd we zijn nu sinds 4 maanden zonder condoom aan het klussen heeft iemand nog tips of toch gewoon ma afwachten thanx wen ps srry voor weer de vele vragen en het lange berichtje
hoi ik zou het niet weten ik vind het vrouwe lichaam ook altijd erg frustrerend ik denk dat je gewoon moet afwachten tot je echt ongi moet worden en als je op die datum nog steeds niet ongi bent, dan zou ik weer eens een test doen. dan weet je het zeker. mijn lichaam houd mij nu ook al een maand voor de gek ben wel ongi geworden, maar het echt talloze zwangerchapsverschijnselen. ik kan er wel gek van worden. ook al een maand lang negatieve testen. maaar ik ben ongi geworden dus ja dan wordt het verhaal al iets anders maar toch ik ben wel aan het twijfelen! liefs
ja idd erg frustrerend maar ik las net al ergens dat het kan dat je een beetje bloedverlies hebt het is geen echt ongi bloed alleen een beetje bruin rood achtig en alleen als ik naar de wc ben geweest kwam er wat en met afvegen. en ik heb t niet vaak gehad alleen zaterdag zondag beetje en vandaag net voor t eerst ja ik dacht vorige week het te worden was dus niet nu zat ik te denken dan vandaag of morgen want ik zit nu op dag 37. ja gewoon ma afwachten dus..... liefs wen
ja idd gewoon afwachten meer kun je niet! misschien ben je zwanger en misschien niet. gewoon afwachten tot je een posi test in je handen hebt of dat je ongi word. maar ik weet hoe erg moeilijk dat wachten is. succes liefs