Hoi allemaal, Misschien dat jullie mij kunnen helpen, ik slik de diana pil maar heel vaak dat ik het vergeet in te nemen en ook vaak niet rond dezelfde tijdstippen maar het zit zo ik heb toen ik vruchtbaar was met me ex vriend gevreeen en heb een licht vermoeden dat ik misschien wel zwanger kan zijn aangezien ik veel last heb van hoofdpijn en ook soms duizelig en toch wel een rare buik heb, ik heb gister een test gedaan maar heb geen uitslag gekregen of dat ik nou wel of niet zwanger ben....... Wat denken jullie????? Groetjes Desiree
Ik kreeg alleen te zien dat de test was gelukt maar verder geen steepje voor zwanger of niet zwanger dus vandaar......
Hoi Desiree, Ten eerste, wil je graag zwanger worden? Waarschijnlijk nog niet omdat je nog aan de pil bent. Ik vind het wel een beetje raar dat je , zoals je beschrijft,regelmatig de pil vergeet. Als je de strip op je nachtkastje legt of in de buurt van je tandenborstel, dan hoef je het in principe niet te vergeten De vraag of je zwanger bent, ik weet niet in welke week je van de strip zit maar de kans zit er wel in dat je zwanger bent........ Liefs An
Hoi an, Je hebt inderdaad gelijk over dat ik nog niet zwanger wil worden maar zou het helemaal niet erg vinden..... Ik ben heel nalatig met de pil dat geef ik toe en ik weet heel goed dat ik dat moet veranderen..... Ik zou nu aan een nieuwe strip moeten beginnen maar heb dat niet gedaan omdat ik bang ben dat als ik zwanger ben dat het niet goed is voor het kindje. Ik ben in me stopweek gewoon ongesteld geworen maar ja ik heb hier zoveel verhalen gelezen dat ik het gewoon niet meer weet.....
Als je maar 1 streepje hebt, heb je weldegelijk een uitslag hoor! Lees de gebruiksaanwijzing nog maar eens goed door. 1 streep is niet zwanger en 2 strepen is zwanger. Je bent dus niet zwanger.
Ik heb een kruitvat test gedaan en je krijgt dus in het eerst vakje te zien of dat de test correct is uitgevoerd en in het tweede vakje krijg je of een liggend streepje te zien of een staand streepje en dat is wat ik niet heb gezien......
Ohhh oke ja ik heb helemaal geen ervaring met zwangerschaptesten dus vandaar maar wil het wel zeker weten dus ga voor de zekerheid wel een test doen van clear blu.......